کد خبر: 26283
تاریخ انتشار: 1/آبان/1398 - ساعت : ۱۳:۵۳گروه : اخبار / اخبار استان
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان : توسعه و تسهیل ارائه خدمات تامین اجتماعی هدف اصلی سازمان برای تحقق رضایتمندی در جامعه مخاطبان است
به گزارش خط قرمز در ادامه برنامه بازدید جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از شعبه لوشان و دیدار با همکاران و بررسی فرایندهای کاری ، طی نشستی با حضور شهردار ، امام جمعه و اعضای شورای شهر رودبار ، امکان توسعه و تسهیل ارائه خدمات تامین اجتماعی در واحد اقماری تامین اجتماعی این شهر مورد نقد و بررسی قرار گرفت . دراین نشست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه شهرستان رودبار و منجیل با دارابودن سه شعبه در منجیل ، لوشان و رستم آباد و یک واحد اقماری در رودبار بیشترین تمرکز واحدهای تابعه تامین اجتماعی گیلان را داراست اظهار داشت : شکل گیری شعب نیازمند دستیابی به حدنصابهای آماری برای جامعه بیمه شدگان و مستمری بگیران و تعداد کارگاههای فعال منطقه است و از سویی تلاش سازمان با اشاعه دامنه خدمات غیرحضوری و اینترنتی ، کاهش و حذف مراجعات غیرضروری میباشد . ایشان با بیان اینکه افزایش کارگزاری های رسمی و شعب اقماری در سطح شهرهای مختلف ، قابلیتی جهت تسهیل و در دسترس بودن خدمات برای مخاطبین میباشد اذعان داشت : هدف اصلی تامین اجتماعی ارائه خدمات مطلوب و دردسترس برای تحقق رضایتمندی در شهروندان میباشد . دراین جلسه ابعاد مختلف امکان توسعه فضای فیزیکی و افزایش نیروی انسانی برای شعبه اقماری رودبار مورد بحث و گفتگو قرار گرفته و پیگیری آن با تکیه بر قولهای مساعدت مسئولین شهرستان در دستور کار قرار گرفت .
طی نشست مشترکی با حضور مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، شهردار ، امام جمعه و اعضای شورای شهر رودبار ، امکان توسعه شعبه اقماری رودبار مورد نقد و بررسی قرار گرفت .
دیدگاهتان را بنویسید