کد خبر: 21338
تاریخ انتشار: 5/تیر/1398 - ساعت : ۱۶:۲۰

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گيلان از آمادگي ناوگان حمل و نقل عمومي استان براي جابجايي مسافران تابستاني خبرداد

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گيلان از آمادگي ناوگان حمل و نقل عمومي استان براي جابجايي مسافران تابستاني خبرداد

​به گزارش خط قرمز _مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گيلان از آمادگي ناوگان حمل و نقل عمومي استان براي جابجايي مسافران تابستاني خبر داد.

محمد رضا نازک کار، اظهار كرد: 140 شركت حمل و نقل مسافر استان با حدود 2هزار و580 دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری كرایه آماده ارائه خدمات و جابجایی مسافران تابستانی به اقصی نقاط كشور می باشند.

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گيلان، سپس با اشاره به اینکه بیش از 3هزار و 976 راننده ی حرفه ای در بخش حمل و نقل مسافر استان مشغول فعالیت هستند گفت: برنامه ریزی مناسب جهت جابجایی مطلوب مسافران تابستانی صورت پذیرفته و مشكلی به لحاظ تهیه بلیط در استان وجود ندارد.

ایشان یادآور شد: پیش بینی وسائط نقلیه مورد نیاز برای نقل و انتقال مسافران بویژه در ایام پیك سفر انجام گرفته و هموطنانی كه قصد مسافرتهای تابستانی را دارند، می توانند با مراجعه به پایانه ها و دفاتر فروش شركت های حمل و نقل مسافر و یا وب سایت های فروش بلیت شرکت ها، نسبت به تهیه بلیت اقدام كنند.

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گيلان در ادامه گفت: در تابستان سال گذشته 1میلیون و 230 هزار و 768مسافر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به مقاصد درون و برون استانی عزیمت نمودند.

وی اظهار داشت: استانهای تهران، مشهد، اصفهان بیشترین مقاصد سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی طی تابستان سال گذشته بودند.

نازک کار سپس یادآور شد: 42 اکیپ راهداری با 475 نیروی راهدار و 288 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین به صورت گسترده در سطح محورهای استان فعالیت می کنند و آماده ارائه خدمت به مسافرین هستند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: 14مجتمع خدماتی – رفاهی نیز در سطح محورهای شریانی استان آماده خدمت رسانی به مسافرین تابستانی می باشند.​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *