کد خبر: 57191
تاریخ انتشار: 27/شهریور/1401 - ساعت : ۱۱:۱۶
گروه : اقتصادی

مدارس کانکسی درگیلان جمع آوری می شود

مدارس کانکسی درگیلان جمع آوری می شود

خط قرمز _ طیبه قدیمی : مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان گفت : در استان گیلان 10 مدرسه کانکسی وجود دارد که تمام تلاش ما این است که این تعداد را جمع آوری کنیم .

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کارگروه عمران و آبادی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی با حضور مهندس دقیق مدیرکل نوسازی مدارس استان، میرمسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز، قدسی معاون مشارکت های مردمی، صابرنیا از قرارگاه سازندگی سپاه قدس گیلان و سایر اعضای کارگروه در دفتر مدیرکل تشکیل شد.
مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با اشاره به نقش مهم عدالت تربیتی در ایجاد و تقویت عدالت اجتماعی اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر به اهداف برنامه ریزی شده، بصورت کامل برسد.
وی با اشاره به نقش برجسته بسیج سازندگی در رفع مشکلات و محرومیت زدایی و با تشریح اقدامات این گروه ارزشمند، تصریح نمود: نقش بسیج سازندگی در محرومیت زدایی در حوزه تعلیم و تربیت و رفع مشکلات فضاهای آموزشی استان، شایسته تقدیر و تجلیل است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در بخش دیگری از سخنانش از جمع آوری مدارس کانکسی در استان خبر داد و اذعان داشت: امیدوارم همه کمک کنند تا 10 مدرسه کانکسی باقی مانده استان جمع آوری و دانش آموزان ما بتوانند در فضایی مناسب به تحصیل بپردازند.
گفتنی است در پایان هر یک از اعضا ضمن برشمردن کاستی‌ها و مشکلات حوزه تعلیم و تربیت، ضرورت توجه جدی به فعالیت‌های قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر را به ویژه در بخش توسعه فضاهای آموزشی و توجه جدی به امر مهم مدرسه سازی مورد تاکید و یادآوری قرار داده و در خصوص نحوه و چگونگی برگزاری همایش متمکّنین گیلانی ساکن تهران بحث و تبادل نظر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *