کد خبر: 7503
تاریخ انتشار: 27/آذر/1397 - ساعت : ۱۴:۲۰

محمد احمدی در اولین جلسه کارگروه اشتغال ایثارگران در استانداری؛ توسعه فضای کسب و کار اولویت اصلی مدیران استان گیلان است

محمد احمدی در اولین جلسه کارگروه اشتغال ایثارگران در استانداری؛ توسعه فضای کسب و کار اولویت اصلی مدیران استان گیلان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: موضوع اشتغال به اولویت اصلی مدیران استان گیلان تبدیل شده و پیگیری روند توسعه آن با جدیت در حال انجام است.

بنیاد شهید متولی پیگیری و رسیدگی به تسهیلات قانونی و حمایت از خانواده معظم شهدا و ایثارگران است

به گزارش خط قرمز -محمد احمدی در اولین جلسه کارگروه اشتغال ایثارگران که با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد ،اظهار داشت: بنیاد شهید متولی پیگیری و رسیدگی به تسهیلات قانونی و حمایت از خانواده معظم شهدا و ایثارگران است. وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در بحث اشتغال ایثارگران وجود دارد، اظهار داشت: متاسفانه تعدادی از فرزندان شهدا با مشکل اشتغال مواجه هستند؛لذا باید در جهت رفع این مشکل تلاش کرد .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با اشاره به 25 درصد جذب خانواده ایثارگران در آزمون‌های استخدامی گفت: هرگونه جذب و بکارگیری نیرو باید با مجوز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی صادر شود و بررسی روند جذب واجدین شرایط توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گیرد.

وی گفت: بخش خصوصی هم در جذب و بکارگیری نیروهای خود باید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران استفاده کنند.

به گزارش خط قرمز – احمدی با بیان اینکه بخش خصوصی با استفاده از کارگروه رفع موانع تولید و رونق اشتغال، کسب و کار خود را رونق می‌دهند،تصریح کرد: دولت با تامین امنیت سرمایه گذاری برای بخش خصوصی زمینه توسعه فضای کسب و کار را فراهم می کند و فعالان این بخش نیز ملزم به استفاده از قوانین و مقررات استخدامی برای جذب فرزندان شهدا و خانواده ایثارگران هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان در پایان خواستار ارائه راهکار برای افزایش میزان اشتغال و رفع محرومیت های اقتصادی استان شد. خط قرمز خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *