کد خبر: 58065
تاریخ انتشار: 15/آذر/1401 - ساعت : ۱۰:۰۴

قهرمانان و پهلوانان در تمامی برهه های حساس نظام در صحنه حضور داشته اند

قهرمانان و پهلوانان در تمامی برهه های حساس نظام در صحنه حضور داشته اند

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت : قهرمانان و پهلوانان در تمامی برهه های حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه حضور داشته اند.

جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست نماینده ولی فقیه در گیلان با روسای ادارات شهرستانها و جمعی از قهرمانان ورزشی که در سالن مهمانسرای المپیک رشت برگزار شد، اظهار داشت : قهرمانان و پهلوانان در تمامی برهه های حساس و صحنه هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی به حضور آنان نیاز داشته است ، در عرصه حاضر بوده و تاثیرگذاری خود را به اثبات رسانده اند.
وی افزود : در حوزه جوانان باید با تکیه بر داشته های فرهنگی و ارزشهای انقلاب ، نسل جوان را در جهت اهداف متعالی نظام رهنمون شویم.
آرمان با اشاره به کلام و نقش روحانیت در هدایت نسل جوان گفت :   رهنمودهای حضرتعالی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان گیلان در پیشبرد اهداف نظام بویژه رسالتی که ما امروزه در بحث جوانان و نقش آفرینی بی بدیلی که جامعه ورزش ، روسای ادارات ورزش در شهرستانها و هیات های ورزشی در بحث انقلاب و ارزشهای انقلابی دارند  ، تاثیر گذار خواهد بود .
نماینده ولی فقیه در گیلان : ورزش بر ابعاد مختلف جسمی و روحی فرد تاثیر گذار است

آیت الله رسول فلاحتی در جمع روسای ادارات ورزش شهرستانهای گیلان ، روسای هیات های ورزشی و ورزشکاران اظهار داشت : ورزش بر ابعاد مختلف جسم و روح افراد تاثیر گذار است

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی در نشست با روسای ادارات شهرستانها و تعدادی از قهرمانان ورزشی که صبح امروز در آمفی تئاتر مهمانسرای المپیک رشت برگزار شد ، گفت : ورزش برای سلامتی تن مفید است اما انسانهای آرمان گرا ورزش را برای پرورش روح خود نیز می خواهند .
وی با اشاره به تمرینات ورزشی در رشته های مختلف افزود : هر کدام از رشته های ورزشی به نوعی تمریناتی را برای پرورش جسم و ذهن دارند که صبر و پایداری و تلاش صحیح در این ورزش‌ها موجب به تعالی رسیدن انسان خواهد شد .
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه حرکت در مدار اخلاق از مهمترین الزامات ورزش است ، گفت : اگر ورزش بر پایه اخلاق مداری و فضایل اخلاقی و منش پهلوانی نباشد ، قهرمان و ورزشکار الگوی خوبی برای نسل جوان نخواهد بود.

برچسب ها : کلام ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *