کد خبر: 3671
تاریخ انتشار: 5/آبان/1397 - ساعت : ۱۷:۰۲

فرماندار فومن : شهر یک موجود زنده است که نیاز به رسیدگی دارد

فرماندار فومن : شهر یک موجود زنده است که نیاز به رسیدگی دارد

به گزارش خط قرمز ،محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن در جمع نمایندگان رانندگان تاکسی شهر فومن با بیان اینکه شهر یک موجود زنده است که باید به آن رسیدگی کرد، یادآور شد: با انباشت مشکلات از دوران گذشته رو به رو هستیم و کمبود ایستگاههای تاکسی تنها یکی از مشکلات است.

وی با بیان اینکه ساختار نامناسب فعلی و مشکلات کنونی نتیجه عدم برنامه ریزی مناسب در امور ترافیکی و… است متذکر شد: به طور نسبی باید کار را پیش ببریم تا موفقیت حداقلی کسب کنیم.

رئیس کارگروه ترافیک شهرستان فومن با تأکید بر ساماندهی ایستگاههای تاکسی و برخورد قانونی با مسافربرهای شخصی اظهار کرد: در شرایط کنونی باتوجه به درخواست رانندگان نیازمند ساماندهی ایستگاههای تاکسی هستیم.

قاسم نژاد با اشاره به ساماندهی ایستگاه مسیر خیابان شهید بهشتی و گاراژ فئید درفاز نخست، اظهار کرد: شهرداری فومن ظرف ده روز آینده باید نسبت به اطلاع رسانی در چهار مسیر شهر و همچنین فضای مجازی اقدام کند.

فرماندار شهرستان فومن با بیان اینکه در فازهای بعدی سایر مسیرها نیز ساماندهی خواهند شد، یادآور شد: در این میان همراهی شهرداری و رانندگان تاکسی با پلیس راهور شهرستان فومن ضروری است.

گفتی است به دلیل نارضایتی مردم، خدمت رسانی بهتر به شهروندان و همچنین ارتقای امنیت، ایستگاههای تاکسی در یک بازه زمانی مشخص ساماندهی می‌شوند.

در نشست امروز معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شهرستان فومن، بخشدار سردارجنگل، شهردار فومن و رییس پلیس راهور شهرستان نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *