کد خبر: 21012
تاریخ انتشار: 1/تیر/1398 - ساعت : ۱۴:۴۵گروه : اخبار / اخبار استان / فرهنگی اجتماعی
فراگیری خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی برای تسهیل امور بیمه ای کارفرمایان/ 72 درصد ابلاغهای مطالباتی بصورت اینترنتی انجام میپذیرد
ایشان افزود : همچنین دریافت فیشهای حق بیمه بصورت اینترنتی به عنوان یکی دیگر از خدمات این حوزه ازمصادیقی است که منجر به کاهش چشمگیر 159200 مراجعه غیرحضوری درهرماه گردیده است . مدیرکل تامین اجتماعی همچنین اظهار داشت : درفروردین ماه سالجاری تعداد 13186فقره یعنی 72 درصد ازتعداد 18204 ابلاغ مطالباتی انجام شده اینترنتی انجام پذیرفته است . خاطر نشان میسازد انجام اموری همچون بازرسی الکترونیک و پرونده های الکترونیک بیمه شدگان از دیگر فرایندهای صورت گرفته در راستای اشاعه این مهم برای رضایتمندی بیشتر و تسریع در ارائه خدمات میباشد . جمیل حق پرست فراهم نمودن امکانات ویژه در قالب سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری ( طرح ملی دکتر نوربخش ) در نشانی www.eservices.tamin.ir را کاملترین تبلور این دامنه از خدمات برای شرکای اجتماعی معرفی و اظهار داشت : دراین بستر تعهدات کوتاه مدت و حتی درخواست ارائه سابقه یا صدور و تجدید دفترچه های درمانی میسر است . کد خبر :(م.چ)
دیدگاهتان را بنویسید