کد خبر: 21012
تاریخ انتشار: 1/تیر/1398 - ساعت : ۱۴:۴۵

فراگیری خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی برای تسهیل امور بیمه ای کارفرمایان/ 72 درصد ابلاغهای مطالباتی بصورت اینترنتی انجام میپذیرد

فراگیری خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی برای تسهیل امور بیمه ای کارفرمایان/ 72 درصد ابلاغهای مطالباتی بصورت اینترنتی انجام میپذیرد

به گزارش خط قرمز جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه حرکت درجهت توسعه خدمات غیرحضوری به عنوان یکی ازراهبردهای اتخاذی از سوی سازمان درسالهای اخیربوده است اعلام داشت : دراین حوزه کارفرمایان استان علاوه بردریافت ابلاغهای مطالباتی بصورت الکترونیکی ، از سالها قبل امکان ارسال لیستهای حق بیمه درقالب اینترنتی را داشته اند بگونه ای که درحال حاضر ماهانه افزون بر 32000 لیست حق بیمه یعنی بیش از95 درصد لیستهای بیمه ای دراستان به این شکل ارسال میشود .

ایشان افزود : همچنین دریافت فیشهای حق بیمه بصورت اینترنتی به عنوان یکی دیگر از خدمات این حوزه ازمصادیقی است که منجر به کاهش چشمگیر 159200 مراجعه غیرحضوری درهرماه گردیده است .

مدیرکل تامین اجتماعی همچنین اظهار داشت : درفروردین ماه سالجاری تعداد 13186فقره یعنی 72 درصد ازتعداد 18204 ابلاغ مطالباتی انجام شده اینترنتی انجام پذیرفته است .  

خاطر نشان میسازد انجام اموری همچون بازرسی الکترونیک و پرونده های الکترونیک بیمه شدگان از دیگر فرایندهای صورت گرفته در راستای اشاعه این مهم برای رضایتمندی بیشتر و تسریع در ارائه خدمات میباشد . 

جمیل حق پرست فراهم نمودن امکانات ویژه در قالب سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری ( طرح ملی دکتر نوربخش ) در نشانی www.eservices.tamin.ir  را کاملترین تبلور این دامنه از خدمات برای شرکای اجتماعی معرفی و اظهار داشت : دراین بستر تعهدات کوتاه مدت و حتی درخواست ارائه سابقه یا صدور و تجدید دفترچه های درمانی میسر است . 

کد خبر :(م.چ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *