کد خبر: 31775
تاریخ انتشار: 7/اسفند/1398 - ساعت : ۱۷:۰۲

ضدعفونی ترمینال میدان گیل رشت و مقابله ۱۰ پایانه گیلان با کرونا

ضدعفونی ترمینال میدان گیل رشت و مقابله ۱۰ پایانه گیلان با کرونا

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در ضد عفونی کردن پایانه ها، گفت: در حال حاضر پایانه مسافربری میدان گیل رشت، پایانه مرزی آستارا و پایانه های بار و مسافر بندرانزلی به صورت کامل ضد عفونی شده است.

سبحان الله علیپور با اشاره به اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا در ناوگان مسافربری، اظهار کرد: برای جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا از طریق پایانه ها و ناوگان حمل و نقل مسافر، آموزش های لازم به متصدیان حمل و نقل داده شده است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت الزامات بهداشتی در طول سفر، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با همکاری تشکل های صنفی بخش حمل و نقل مسافر و شرکت ها و موسسات مسافربری اقدام به ضدعفونی کردن کلیه مکان ها و سطوح قابل تماس مسافران می کند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه در حال حاضر پایانه مسافربری میدان گیل رشت به صورت کامل ضد عفونی شده است، عنوان کرد: این کار شامل ضد عفونی کلیه شرکت ها، اتوبوس ها، اماکن اداری و عمومی، سالن های انتظار و سرویس های بهداشتی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *