کد خبر: 50839
تاریخ انتشار: 18/آبان/1400 - ساعت : ۱۷:۳۶

شرکت ۱۰۰ دانشجوی گیلانی در دوره رویداد ۱۴۳۵ مرکز سیداالشهدای آبعلی

شرکت ۱۰۰ دانشجوی گیلانی در دوره رویداد ۱۴۳۵ مرکز سیداالشهدای آبعلی

بازدید سرهنگ محسن جعفری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فومن به همراه فرماندهان نواحی ماسال و رضوانشهر و خمام و مسئول دانشجویی سپاه قدس گیلان از دوره ” رویداد ۱۴۳۵ و دوره نخبه پروری شهید دیالمه ” بسیج دانشجویی گیلان در تهران مرکز سیداالشهدای آبعلی انجام شد.

” دوره رویداد ۱۴۳۵ ” رویدادی یک هفته ای بوده که از شنبه جاری آغاز و تا جمعه ادامه دارد و حدود ۱۰۰ دانشجوی خانم و آقای گیلانی در این دوره شرکت دارند.
دکتر نیازمند مسئول بسیج دانشجویی گیلان در حاشیه این رویداد اظهار کرد : ” دوره رویداد ۱۴۳۵ ” به منظور توانمند سازی مهارتی دانشجویان در حوزه مطالبه گری تخصصی در بخش های صنعت، کشاورزی، محیط زیست، مدیریت شهری، سلامت و منطقه آزاد در حال برگزاری است و دوره نخبه پروری شهید دیالمه ” نیز درراستای جهاد تبیین دانشجویان به منظور آماده شدن برای اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه ربزی شده است .
وی افزود :دراین راستا مباحثی چون جریان شناسی سیاسی، روش تحلیل سیاسی، اندیشه سیاسی امامین انقلاب، تهدیدات فضای مجازی وآشناشدن با عوامل روانی دشمنان، اخرین تحول منطقه باحضور ۱۰۰دانشجو از دانشگاههای مختلف برگزارمیگردد

 

برچسب ها : رضوانشهر ماسال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *