کد خبر: 50307
تاریخ انتشار: 10/مهر/1397 - ساعت : ۰۳:۰۴گروه : اخبار / اخبار استان / اقتصادی / فرهنگی اجتماعی
سیستم نوبت دهی از طریق تلفن همراه خدمتی دیگر از سازمان تامین اجتماعی
به گزارش خط قرمز روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، بدنبال اقدامات انجام شده سازمانی در خصوص توسعه و گسترش خدمات غیرحضوری با هدف تسهیل و تسریع در امور شرکای اجتماعی ، امکان نوبت دهی و پذیرش مراجعان از طریق سیستم USSD تلفن همراه با شماره گیری کد #١٤٢* فراهم گردید . براین اساس تمامی بیمه شدگان ، کارفرمایان و ساکنین شهرهای مختلف استان بمنظور پیگیری امور بیمه ای خود در شعب تامین اجتماعی میتوانند قبل از مراجعه ، با شماره گیری کد دستوری #١٤٢* از طریق تلفن همراه نسبت به اخذ نوبت در روز و ساعت مشخص به انتخاب خود اقدام نمایند . امیررضازندی فر رئیس اداره روابط عمومی تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر افزود : مخاطبین میتوانند علاوه بر نوبت دهی ، استعلام های مختلف بیمه ای از قبیل سابقه ، استحقاق درمان و… را دریافت و با قوانین و مقررات این سازمان آشنا و از خدمات بخش پرسش و پاسخهای رایج بیمه ای نیز برخوردار گردند . شایان ذکر است به استناد گزارشهای واصله در نیمه دوم شهریورماه سالجاری تعداد ٢١٢ نفر از مخاطبین و مراجعین تامین اجتماعی گیلان در شعب مختلف از طریق این سیستم پذیرش شدند .
برچسب ها : تامین اجتماعی خط قرمز نوبت دهی
دیدگاهتان را بنویسید