کد خبر: 50307
تاریخ انتشار: 10/مهر/1397 - ساعت : ۰۳:۰۴

سیستم نوبت دهی از طریق تلفن همراه خدمتی دیگر از سازمان تامین اجتماعی

سیستم نوبت دهی از طریق تلفن همراه خدمتی دیگر از سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خط قرمز روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، بدنبال اقدامات انجام شده سازمانی در خصوص توسعه و گسترش خدمات غیرحضوری با هدف تسهیل و تسریع در امور شرکای اجتماعی ، امکان نوبت دهی و پذیرش مراجعان از طریق سیستم USSD تلفن همراه با شماره گیری کد #١٤٢* فراهم گردید .

براین اساس تمامی بیمه شدگان ، کارفرمایان و ساکنین شهرهای مختلف استان بمنظور پیگیری امور بیمه ای خود در شعب تامین اجتماعی میتوانند قبل از مراجعه ، با شماره گیری کد دستوری #١٤٢* از طریق تلفن همراه نسبت به اخذ نوبت در روز و ساعت مشخص به انتخاب خود اقدام نمایند .

امیررضازندی فر رئیس اداره روابط عمومی تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر افزود : مخاطبین میتوانند علاوه بر نوبت دهی ، استعلام های مختلف بیمه ای از قبیل سابقه ، استحقاق درمان و… را دریافت و با قوانین و مقررات این سازمان آشنا و از خدمات بخش پرسش و پاسخهای رایج بیمه ای نیز برخوردار گردند .

شایان ذکر است به استناد گزارشهای واصله در نیمه دوم شهریورماه سالجاری تعداد ٢١٢ نفر از مخاطبین و مراجعین تامین اجتماعی گیلان در شعب مختلف از طریق این سیستم پذیرش شدند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *