کد خبر: 45480
تاریخ انتشار: 26/اردیبهشت/1400 - ساعت : ۲۳:۳۱گروه : اخبار / اخبار استان / اختصاصی / اقتصادی / فرهنگی اجتماعی / گزارش تصویری
روز ملی روابط عمومی بر فرهیختگان “هنر مردم داری”مبارک باد
اختصاصی خط قرمز / رهبر معظم انقلاب جنگ نرم را شبیخون فرهنگی دانسته است که در این جنگ رسانه ها و روابط عمومی ها نقش بسزایی در مقابله با دسیسه های دشمنان در هجمه های فرهنگی دارند.
امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است. نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی، از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است. بنا بر این، از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع، منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری سازمان است.
طبق فرمایش امام خمینی (ره) که مردم را ولی نعمت مسئولان می دانند روابط عمومی ها چون مهندسی افکار عمومی با آنهاست باید رسالت خود را خوب دریابید.
به جهت اهمیت و جایگاه خاص و ویژه این گروه ، 27 اردیبهشت ” روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در ایران نام گذاری شده است تا در این روز مشخص ضمن ارج نهادن به تلاش ها و کارآمدی روابط عمومی ها نشانگر نقش مهم ، اساسی و تاثیرگذار روابط عمومی ها باشد .
پایگاه خبری تحلیلی خط قرمز با زمینه اجتماعی و سیاسی 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه روابط عمومی های نهادها ، سازمان ها و ادرات گیلان تبریک عرض می نماید.امید است در سال 1400 ، سال تولید ،پشتیبانی و مانع زدایی با تعامل و همدلی موجب رشد و تعالی ایران عزیزباشیم.
طیبه قدیمی -مدیر مسوول پایگاه خبری خط قرمز
دیدگاهتان را بنویسید