کد خبر: 14547
تاریخ انتشار: 8/فروردین/1398 - ساعت : ۱۳:۲۹گروه : اخبار / اخبار استان / اقتصادی
رضایتمندی 90 درصدی مردم از کارگزاری های تامین اجتماعی گیلان
به گزارش خط قرمز مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت : ٥ کارگزاری رسمی فعال این مجموعه در شهرهای رشت ، بندرانزلی و لاهیجان با کسب ٩١/٧ درصد رضایتمندی ، عملکردی موفق در سال گذشته از خود نشان دادند . جمیل حق پرست با بیان اینکه هرچند تمرکز این کارگزاری ها در شهرهای بزرگ استان با مخاطبین فراوان و فضاهای محدود مکانی در کنار موضوعاتی همچون قطع ارتباطهای سیستمی ، در برخی از ایام منجر به ازدحام جمعیت و پاره ای مشکلات میگردد ولی باید اذعان داشت به نسبت دامنه فرایندهای کاری و تعداد مراجعان ، این واحدها از عملکردی قابل قبول و مثبت برخوردار بوده اند . ایشان افزود : براساس نظرسنجی های مردمی و گزارشهای تحلیلی رابطین وکارشناسان مرتبط در این حوزه در شش ماهه دوم سال ٩٧ ، میزان رضایتمندی و عملکرد این مجموعه با بیش از ٩٠ درصد رضایتمندی همراه بوده است . مدیرکل تامین اجتماعی گیلان اذعان داشت : در این ارزیابی ، مکان کارگزاری ها با ٩٠/٤ درصد ، نحوه رفتار کارکنان با ٩٣/٨ درصد ، پذیرش اسناد و مدارک با ٩٣/٦٥ درصد ، نحوه راهنمایی به مراجعان با ٩٣/٢ درصد ، کیفیت ارائه خدمات با ٩١/٩ درصد ، نظم و انضباط با ٩٢/٦ درصد ، حق الزحمه های دریافتی با ٨٦/٧ درصد ، ضابطه مند بودن کارکنان ( با توجه به بخش خصوصی بودن مجموعه ) دارای ٩٣/٦ درصد ، میزان رضایت از وضعیت گرمایشی سرمایشی ٨٨/٦ درصد و مدت زمان دریافت خدمات با ٩٢/٣٥ درصد امتیاز همراه بود . جمیل حق پرست با بیان اینکه میزان درصدهای مذکور برابر متوسط امتیازات ٥ کارگزاری در موقعیت های مختلف شهر رشت ، لاهیجان و بندرانزلی بوده و در این بین اختلافهای اندکی در این واحدها وجود دارد اذعان نمود : موضوعاتی مثل فضای فیزیکی محدود و قطع سیستم یا شلوغی های مقطعی بعنوان بیشترین موارد برخی نارضایتی ها دراین دفاتر میباشد که در مقایسه با حجم بالای مراجعات از نسبتی کمتر از ده درصد برخوردار بوده و افزون بر ٩٠ درصد مخاطبین سازمان از ارائه خدمات و تعهدات در کارگزاری ها راضی میباشند . ایشان با اعلام خبر افتتاح پنج کارگزاری جدید در شهرهای صومعه سرا ، آستارا ، تالش ، رودسر و لنگرود در شش ماهه نخست سالجاری ، اظهار داشت : در سالهای اخیر شاهد گسترش روزافزون دامنه خدمات و تعهدات واگذار شده به کارگزاری ها بوده ایم و در سال جاری نیز در صدد هستیم تا طرح بزرگ ارائه دفترچه های درمانی در محل کار یا زندگی از طریق ثبت درخواستها بصورت غیرحضوری و بدون نیاز به مراجعه را در دستور کار کارگزاری های رسمی قرار دهیم . کد خبر :(م.چ)
5 کارگزاری رسمی فعال تامین اجتماعی گیلان در سال ٩٧ براساس ارزیابی و نظرسنجی انجام شده موفق عمل نمودند
برچسب ها : تامین اجتماعی گیلان کارگزاری
دیدگاهتان را بنویسید