کد خبر: 54222
تاریخ انتشار: 10/اردیبهشت/1401 - ساعت : ۲۱:۲۰
گروه : اقتصادی

رسیدگی به 242 درخواست مراجعین شرکت گاز گیلان در سال گذشته

رسیدگی به 242 درخواست مراجعین شرکت گاز گیلان در سال گذشته

در جلسات ملاقات مردمی مدیرعامل گاز گیلان در سال گذشته، به 242 درخواست مراجعین و متقاضیان رسیدگی شده است.

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: در سال گذشته مجموعاً 46 جلسه ملاقات مردمی در این شرکت برگزار شد و مراجعین محترم پس از تكميل فرم درخواست توانستند با اينجانب و يا مسئولین مربوطه ديدار و طرح موضوع نمايند.

وي درخصوص روند رسیدگی به درخواست های مراجعین افزود: پس از طرح درخواست و مشكل توسط ارباب رجوع، دستور اقدام لازم براي رسيدگي به درخواست ها صادر و موارد درخواستي توسط روابط عمومي پيگيري و پاسخ لازم به آنها داده شده است.

جمال نیکویی درخصوص بیشترین موضوعات مطروحه در این دیدارها گفت: بیشترین موضوعات مطرح شده در جلسات ملاقات مردمی هفتگي مربوط به درخواست شغل، قدرالسهم گاز و مشکل مربوط به تحصیل زمین و انشعاب ساختمان های فاقد پروانه بوده است.

مديرعامل گاز گيلان در خاتمه از همه مشترکین و متقاضیان درخواست کرد تا برای صرفه جویی در زمان و هزینه و همچنین جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، مشکلات و درخواست های خود را حتی الامکان به صورت غیرحضوری و از طریق درگاه های ارتباطی مجازی شرکت همچون سایت، نرم افزار موبایلی گاز، تلفن گویای 3414 و … ثبت و پیگیری کنند.

لازم به توضیح است در راستاي سياست پاسخگويي مناسب و شفاف به مراجعين و ارباب رجوع همانند سنوات گذشته، روابط عمومي شركت گاز روزهاي سه شنبه هر هفته از ساعت 8:30 الي 12 ظهر ميزبان مراجعيني است كه متقاضي ملاقات مستقيم با مدير عامل مي باشند.

برچسب ها : شرکت گاز گیلان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *