کد خبر: 900
تاریخ انتشار: 11/مهر/1397 - ساعت : ۰۱:۲۵

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با مدیرکل ثبت احوال گیلان

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با مدیرکل ثبت احوال گیلان

پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان گیلان به منظور ارتباطات دوسویه، تعامل و تبادل نظر مسائل و مشکلات ایثارگران با مدیرکل ثبت احوال استان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش خط قرمز ،روحانی فر مدیرکل ثبت احوال استان گیلان در این دیدار ضمن قدردانی از مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در برگزاری مراسم هایی در جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بیان داشتند که بنیاد شهید و امورایثارگران گیلان فعالیتهای خوبی در زمینه ایثار و شهادت دارد و مجموعه ثبت و احوال استان آمادگی خود را در برگزاری هر چه بهتر و باشکوهتر مراسمات معنوی اعلام میدارد.
روحانی فر افزود: با توجه به برنامه های اداره کل ثبت احوال در خصوص رونمایی از اسناد شهدا این اداره می تواند با هماهنگی های لازم با بنیاد شهید استان در زمان برگزاری مراسمات شهدا اسناد شناسنامه ای آنها را نیز رونمایی کند.
وی در ادامه اظهار داشت:در مجموعه ثبت احوال استان،عضو خانواده های ایثارگر نیز وجود دارد و ما هم وظیفه خود می دانیم که به آنها توجه ویژه ای داشته باشیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در ادامه ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت که ما با مجموعه ثبت احوال استان همیشه تعامل و همکاری خوبی داشتیم و آمادگی کامل را جهت همکاری در رونمایی از اسناد سجلی و شناسنامه شهداء که یک کار خوب و فرهنگی است را داریم .
پاکاری همچنین ،خواستار برگزاری مراسمی جهت تجلیل از ایثار گران و جانبازان مجموعه ثبت احوال همچون سالهای قبل را داشتند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همچنین از گنجینه اسناد هویتی مشاهیر ، مفاخر و شهدای گیلان در ثبت احوال استان بازدید بعمل آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *