کد خبر: 1600
تاریخ انتشار: 15/مهر/1397 - ساعت : ۱۶:۰۹

دیدار رییس و اعضا اتحادیه نانوایان با فرماندار رشت

دیدار رییس و اعضا اتحادیه نانوایان با فرماندار رشت

فرماندار شهرستان رشت در دیدار رئیس و اعضاء اتحادیه نانوایان، با اشاره به تقدس و جوهره معنوی شغل نانوایی در فرهنگ ایرانی اسلامی، تاکید کرد: شغل نانوایی ارتباط مستقیم با مایحتاج عمومی مردم دارد و اختلال در عرضه آن، منجر به اختلال در زندگی مردم می شود.

به گزارش خط قرمز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر میرشمس مومنی زاده در این نشست، با اشاره به تقدس و جوهره معنوی شغل نانوایی در فرهنگ ایرانی اسلامی، تاکید کرد: شغل نانوایی ارتباط مستقیم با مایحتاج عمومی مردم دارد و اختلال در عرضه آن، منجر به اختلال در زندگی مردم می شود و از این جهت شغل نانوایی خدمتی ارزشمند به جامعه است.
وی با اشاره به مشکلات مطرح شده در این نشست، تصریح کرد: برخی از مشکلات عنوان شده با اتخاذ تدابیری مناسب و انجام هماهنگی های محلی برطرف می شود و در خصوص بعضی مشکلات دیگر که ریشه در شرایط اقتصادی کشور دارد نیز عزم دولت تدبیر و امید بر رفع این مشکلات است.
در ادامه این نشست، رئیس اتحادیه نانوایان نیز ضمن برشمردن پاره ای از مشکلات و چالش های موجود، ابراز امیدواری کرد که با حمایت فرماندار شهرستان رشت، در جهت رفع این مشکلات گام های موثری برداشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *