کد خبر: 26172
تاریخ انتشار: 28/مهر/1398 - ساعت : ۱۷:۱۶

دکتر نحوی نژاد در نماز جمعه : اهداف بهزیستی نگهداری سالمندان در کنار خانواده است

دکتر نحوی نژاد در نماز جمعه : اهداف بهزیستی نگهداری سالمندان در کنار خانواده است


به مناسبت هفته سالمندان ، نابینایان ، ناشنوایان و کودک مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد باتفاق جمعی از همکاران در مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه شرکت نموده و در خطبه های پیش از نماز جمعه در مصلی بزرگ رشت سخنرانی کردند .


دکتر نحوی نژاد در نماز جمعه به مناسبتهای(هفته ناشنوایان، روزجهانی کودک، سالمندان وعصای سفید) ابراز داشتند سیاست سازمان این نیست که مراکز سالمندی ما را زیاد کنیم ، تمام اهداف سازمان این است که سالمند در کنار خانواده و در خانه اش نگهداری شود .
وی افزود : امروزه تجویز بعضی از داروهای پزشکی ما پزشکان باعث میشود که سالمند دچار بیماریهای فراوان والزایمر گردد .ماباید برای دوران سالمندی سالمندان فرهنگ سازی نماییم .
دکتر نحوی نژاد تبعیض مسئولین را یکی از دردهای اجتماع برشمردند و بیان کردند : مردم از بیماری وگرفتاری رنج نمی برند از تبعیض مسئولین واقازاده ها رنج میبرند .
وی به روابط بین نسلی کودکان مهدهای کودک و سالمندان اشاره داشتند : باید بین کودکان وسالمندان این رابطه رابرقرار کرد تا کودکان ومخصوصا سالمندان احساس تنهایی نکنند .
مدیرکل بهزیستی گیلان از اقدام انقلابی قوه قضاییه وسپاه پاسداران ونماینده ولی فقیه تشکر وبرخورد جدی با زیاده خواهان ، اختلاس گران و… این استان را خواستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *