کد خبر: 41856
تاریخ انتشار: 6/دی/1399 - ساعت : ۱۸:۳۵گروه : اخبار / اخبار استان / اقتصادی
در شرکت توزیع نیروی برق گیلان در حال انجام است: بازدید منظم و دوره ای از میز خدمت در امورها و ادارات تابعه
طی هماهنگی بعمل آمده از سوی معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق گیلان بازدید های دوره ای و منظم از میز خدمت در ساختمانهای اداری سطح شرکت در حال انجام است. هدف اصلی این بازدیدها تاکید بر آگاه سازی مراجعین درخصوص اپلیکیشن کاربردی ” برق من” و طرح ملی “برق امید” است و تلاش می شود با بسط فرهنگ استفاده از اپلیکیشن برق من، تمامی خدمات بصورت غیر حضوری به مشترکین ارائه شود. از این رو و طی این بازدید ها جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکین بهمراه بهروز عادلی مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین ضمن مراجعه حضوری به امورهای اجرایی توزیع برق سطح استان از میز خدمت مستقر بازدید بعمل آورده و راهنمایی های لازم جهت تسهیل ارائه خدمات به ارباب رجوع و مراجعین ارائه و به سوالات موجود در خصوص طرح برق امید و اپلیکیشن برق من پاسخ می دهند. مشترکین می توانند اپلیکشن مورد نظر را از سه طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق گیلان ، سایت برق امید و یا کافه بازار نصب کنند و باثبت شماره شناسه 13 رقمی اشتراک برق خود از مزایای این نرم افزار جامع خدمت رسان بهره مند شوند.
دیدگاهتان را بنویسید