کد خبر: 18535
تاریخ انتشار: 27/اردیبهشت/1398 - ساعت : ۱۳:۱۸

در آستانه روز روابط عمومی ، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ازرئیس و کارشناس این حوزه در استان قدردانی نمود

در آستانه روز روابط عمومی ، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ازرئیس و کارشناس این حوزه در استان قدردانی نمود

دراین مراسم مدیرکل تامین اجتماعی گیلان روابط عمومی را اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران ، کارکنان و جامعه برشمرده و توسعه اجتماعی و فرهنگی را در گرو توزیع عادلانه اطلاعات ، روشنگری افکار عمومی ، مردمداری و احترام به حقوق انسانها بمنظور افزایش سطح مشارکت مردمی دانست که ماموریت انجام آن برعهده روابط عمومی سازمانهاست .

جمیل حق پرست روابط عمومی را دارای نقشی برجسته در هر مجموعه و بمنزله آینه ای شفاف برای دریافت و انعکاس واقعیتها قلمداد و افزود : طراوت و بالندگی در تعامل سازمانها و جامعه هنر بزرگ روابط عمومی هاست .

ایشان در بخش دیگری ازسخنان خود ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزشهای سازمان و جامعه را عمده ترین عامل توسعه انسانی و سازمانی معرفی و اظهار داشت : روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر است .

مدیرکل تامین اجتماعی خاطر نشان ساخت میتوان روابط عمومی را گسترش دهنده ژرفای معنای روابط انسانی دانست .

درپایان این مراسم با اهداء لوح سپاس و هدایایی ازرئیس و کارشناس روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان تجلیل شد .

کد خبر:(م.چ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *