کد خبر: 27460
تاریخ انتشار: 5/آذر/1398 - ساعت : ۱۲:۰۱

درراستای صیانت از حقوق شهروندی مخاطبین تامین اجتماعی گیلان صورت گرفت : شماره های ارتباطی دفتر امور کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی آماده دریافت پیشنهادها و انتقادات

درراستای صیانت از حقوق شهروندی مخاطبین تامین اجتماعی گیلان صورت گرفت :  شماره های ارتباطی دفتر امور کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی آماده دریافت پیشنهادها و انتقادات

با هدف ارتباط مستمر با مراجعین و آگاهی از دیدگاهها و میزان رضایتمندی از نحوه عملکرد کارگزاری های رسمی ، مکانیزمهای ارتباطی جهت طرح پیشنهادات ، انتقادات و نقطه نظرات اعلام شد .


 به گزارش خط قرمز در ادامه رویکرد پاسخگوئی و تلاش برای جلب رضایت بیشتر شرکای اجتماعی و با توجه به توسعه روزافزون کارگزاری های رسمی ، بمنظور ارتباط مستمر با مراجعین و آگاهی از دیدگاهها و نقطه نظرات آنها و دریافت انتقادات و پیشنهادها در زمینه عملکرد اجرایی کارگزاری های تامین اجتماعی ، شماره های ارتباطی با دفتر مرکزی این بخش اعلام گردید . 

براین اساس بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران گرامی میتوانند از طریق شماره  66591369 و همچنین 66591362 و نمابر 66591363 با کد 021 نسبت به ارائه دیدگاههای خود اقدام نمایند . 

شایان ذکر است امکان ارسال نقطه نظرات از طریق پست الکترونیک به نشانی kargozarisetad@yahoo.com نیز فراهم میباشد . 

خاطر نشان میسازد در حال حاضر 10 کارگزاری رسمی تامین اجتماعی گیلان در شهرهای رشت ( سه واحد ) ، بندرانزلی ، لاهیجان ، صومعه سرا ، تالش ، بندرآستارا ، لنگرود و رودسر فعالیت مینمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *