کد خبر: 55872
تاریخ انتشار: 22/تیر/1401 - ساعت : ۲۱:۱۱گروه : اقتصادی
خدمت بی منت در صدر وظایف دستگاه های دولتی
سرپرست فرمانداری شفت در این بازدیدها با اشاره به ارائه خدمت بی منت به مردم و لزوم حضور میدانی مدیران، خاطرنشان کرد: باید رضایتمندی مردم و مراجعان به دستگاه های دولتی از نحوه برخورد و پاسخگویی مسئولین و کارکنان در صدر اولویتهای ادارات قرار داشته باشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان شفت، مهندس مهدی نقدی صبح امروز (دوشنبه 20 تیرماه 1401 ) با هدف بررسی نحوه عملکرد و برخورد ادارات دولتی با مراجعان، با حضور سرزده در بنیاد مسکن، تامین اجتماعی، راه شهرسازی، محیط زیست، مخابرات، میراث فرهنگی، بهزیستی، ثبت احوال و راهداری شهرستان در گفتگوی مستقیم با کارکنان و مردم در جریان نحوه ارائه خدمت و نواقص موجود قرار گرفته و اظهار داشت: ادارات و دستگاه های دولتی موظف به اجرای سیاست های دولت مبنی بر ارائه خدمت بی منت به مردم می باشند. مهدی نقدی سرپرست فرمانداری شفت ضمن تشکر از روسای ادارات که به موقع در محل کار خود حاضر و اقدام به ارائه خدمات نموده و از روسای اداراتی که در محل کار حضور نداشتند اظهار گله مندی نمود و دستور دادند تا دلایل عدم حضور به موقع در محل کار را کتبا به فرمانداری اعلام نمایند. نماینده عالی دولت در شهرستان در این بازدید ها با بیان اینکه ادارات این شهرستان در ارائه خدمات به مردم باید الگو باشند افزود: در راستای بهبود خدمات به مردم و به منظور عملیاتی کردن تکریم حقوق اربابرجوع بازدید از ادارات این شهرستان به طور مستمر صورت میگیرد. وی هدف از این بازدیدها و سرکشیهای سرزده را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخشهای مختلف خدماتدهی ادارات دولتی به مردم در شهرستان و آگاهی از مشکلات بیان کرد و یادآور شد: نظارت بر عملکرد مناسب دستگاههای اجرایی از جمله اقداماتی است که در این شهرستان برای ارتقا سطح کیفی خدمات دولتی به مردم ادامه خواهد یافت.
دیدگاهتان را بنویسید