کد خبر: 10579
تاریخ انتشار: 7/بهمن/1397 - ساعت : ۱۷:۵۱

حضور اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی

حضور اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی

به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، نمایشگاه معرفی دستاوردهای انقلاب در میدان شهرداری رشت برگزار شد.

به گزارش خط قرمز – گفتنی است اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با حضور در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی به معرفی توانمندیها و دستاوردهای حوزه های حمل و نقل جاده ای و راهداری پرداخت.

معرفی سامانه های حمل و نقل هوشمند، ساماندهی شرکتهای حمل و نقل مسافر ، سیاستگذاری و ساماندهی مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین، احداث پایانه های بار و پایانه مرزی، اجرای طرحهای موفق اداره کل در حوزه ایمنی و ترافیک، ساماندهی تاسیسات جانبی حاشیه راهها، نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای، معرفی عملکرد اداره کل در حوزه نگهداری راهها و ابنیه فنی و ایمنی حریم راه از مهمترین مواردی بود که در غرفه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در قالب بروشور، فیلم ، عکس و کلیپ برای عموم مردم معرفی گردید.

شایان ذکر می باشد در طول مدت برگزاری نمایشگاه، ارتباط مستقیم با مرکز مدیریت راههای اداره کل برقرار گردیده و وضعیت تردد محورهای استان به طور زنده برای بازدیدکنندگان پخش می گردد.

لازم به ذکر می باشد در طول برگزاری نمایشگاه که از 6 بهمن ماه تا 11بهمن ادامه دارد کارشناسان اداره کل با حضور در غرفه نمایشگاه، پذیرای مراجعین و پاسخگوی موارد مطروحه می باشند. ​خط قرمز خبر 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *