کد خبر: 55618
تاریخ انتشار: 13/تیر/1401 - ساعت : ۱۴:۰۹

تبیین و آگاهی مخاطبین مهمترین وظیفه روابط عمومی است

تبیین و آگاهی مخاطبین مهمترین وظیفه روابط عمومی است

دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان در جلسه هم اندیشی با رابطین روابط عمومی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان با تاکید به اهمیت فعالیت های روابط عمومی برای آگاه ساختن بیمه شدگان و مخاطبین اظهار داشت باید روابط عمومی ها جستجوگر نیازهای بیمه شدگان و مخاطبین برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی باشند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه تک تک کلماتی که برای اطلاع رسانی منتشر می کنیم مهم است ، تاکید نمود : هرگز نباید مطالب ناراست و غیر واقعی را انتشار داد .
دکتر حسین ابراهیمی کسب رضایتمندی بیمه شدگان و مراجعین را مهمترین اولویت مدیریت درمان استان برشمرد و تاکید نمود هدف مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان ارائه خدماتی است که راحتتر و بهتر در اختیار مردم و بیمه شدگان قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *