کد خبر: 29259
تاریخ انتشار: 8/دی/1398 - ساعت : ۲۱:۵۴

بیانیه پایگاه مقاومت بسیج شهدای جمعیت هلال احمرگیلان به مناسبت ۹ دی

بیانیه پایگاه مقاومت بسیج شهدای جمعیت هلال احمرگیلان به مناسبت ۹ دی

بیانیه پایگاه مقاومت بسیج شهدای جمعیت هلال احمر استان گیلان به مناسبت ۹ دی؛

فتنه ۸۸ تهاجم همه جانبه به اصل نظام و بنیان انقلاب اسلامی با سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم و حاکمان مرتجع منطقه بود که مقام معظم رهبری در مورخه ۹۰/۰۹/۲۱ در دیدار با اعضای ستاد فرمودند.

در قضیه ۹دی سال ۸۸ یک نکته اساسی وجود دارد و آن نکته بر میگردد به هویت و ماهیت انقلاب، یعنی همان روحی که حاکم بود بر اصل انقلاب و حضور عظیم بی نظیر تاریخی در سال ۵۷ – در ۹دی این روح به شکل بارزی نشان داده شده، ۹دی روزی ویژه در تاریخ انقلاب اسلامی است. ۹دی “باز تولید” حماسه امام حسین (ع) در عاشورای ۶۱ هجری است، مردم در ۹دی نشان دادند که نخبگان حقیقی هستند، چرا که تنها حضور آنها بود که هشت سال دفاع مقدس را به سرانجام رسانید. ۹دی “نه” به کسانی بود که ایران اسلامب را با کشورهای شرق اروپا اشتباه گرفته بودند، ۹دی “نه” به استکبار نوین غربی در منطقه بر ملت ما بود.

ما بسیجیان جمعیت هلال احمر استان با نصب العین قراردادن بیانات حکمیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) در حوادث فتنه ۸۸ و آشوب ها و اغتشاشهای اخیر، ضمن قدردانی از بصیرت و تیزهوشی ملت شریف در افشای نقشه شوم اعلام می داریم.
در شرایط حساس کنونی کشور که نظام سلطه سعی دارد با اعمال فشارهای بین المللی موجب شکست انقلاب اسلامی را فراهم آورد با ورق زدن کتاب انقلاب اسلامی، وفاداری مردم را به نظام اسلامی مرور کنند و با چنگ زدن به رهنمود مقام معظم رهبری با اقتدار به سوی عدالت و تحقق گام دوم انقلاب و آمادگی برای ظهور منجی عالم بشریت گام های استوار و ماندگار، با عزمی راسخ بر عهد و پیمان خود بردارد.

 

بسیجیان پایگاه مقاومت جمعیت هلال احمر استان گیلان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *