کد خبر: 50037
تاریخ انتشار: 17/آبان/1400 - ساعت : ۱۵:۲۳

برگزاری وبینار مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کارآفرینان گیلان در کافه کار آفرینی هپی لند انزلی

برگزاری وبینار مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کارآفرینان گیلان در کافه کار آفرینی هپی لند انزلی

وبینار مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کارآفرینان گیلان ،در کافه کارآفرینی هپی لند انزلی برگزار شد.

به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی در وبیناری مشترک با وزارت تعاون، کار و  رفاه اجتماعی نشستی صمیمی صبح امروز در محل کافه کارآفرینی هپی لند انزلی با حضور اصغر امانی رییس انجمن صنفی سرمایه گذاران و کارآفرینان سازمان منطقه آزاد انزلی و برخی کارآفرینان و فعالان اقتصادی و دکتر علیزاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل کافه کار آفرینی هپلی انزلی برگزار شد.

محور اصلی این وبینار تاکید بر توسعه کارآفرینی در راستای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار در سطح کشور، بهبود فضای حاکم، افزایش اشتغال و توسعه کسب و کار بود که سخنگوی کارافرینان استان گیلان در گفتگوی مستقیم با دکترعبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارائه مشکلات استان گیلان پرداخت.

در این وبینار برخی از کارآفرینان استانهای خوزستان، اصفهان، کرمانشاه و گیلان به ایراد مطالب و دغدغه ها و مشکلات حوزه کارآفرینی جهت ایجاد روابط کار افرینان با وزارت تعاون به گفتگو پرداختند.

شایان ذکر است کافه کار آفرینی هپلی لند واقع در مجتمع تفریحی گردشگردی و بوم گردی ماهسو در انزلی به مدیریت مهندس طاهری است که به عنوان یکی از تولید کنندگان و کارآفرینان کشور با برند معتبر هپلی لند مشغول فعالیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *