کد خبر: 66759
تاریخ انتشار: 2/تیر/1403 - ساعت : ۱۷:۴۷

برگزاری اختتامیه سومین جشنواره حریم رسالت در گیلان با حضور بانوان رسانه ای جبهه مقاومت

برگزاری اختتامیه سومین جشنواره حریم رسالت در گیلان با حضور بانوان رسانه ای جبهه مقاومت

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت:اختتامیه حریم رسالت 3 به میزبانی گیلان آبان ماه سالجاری برگزار با حضور بانوان رسانه ای جبهه مقاومت برگزار می شود که بانوان خبرنگار می توانند آثاری را که در بازه زمانی ۳۰ آبان ۱۴۰۲ الی ۳۰ آبان ۱۴۰۳ در خبرگزاری ها ، پایگاه های خبری و نشریات مکتوب تولید و منتشر شده است تا ۳۰ شهریورماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره حریم رسالت ارسال کنند.

سرهنگ پاسدار دکتر مهدی پارسا رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان در نشست خبری برگزاری جشنواره ملی حریم رسالت ۳ با رسانه های گروهی استان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید امامت و ولایت عید غدیر خم اظهار کرد:ابتکار ، ایده و خلاقیت برگزاری جشنواره حریم رسالت متعلق به استان گیلان است و بسیج رسانه استان توانست اولین رویداد رسانه ای بانوان را به بهترین شکل ممکن برگزار کند.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد جامعه رسانه کشور و ۵۴ درصد جامعه رسانه استان گیلان را بانوان تشکیل می دهند ، افزود:این موضوع نشان دهنده تاثیرگذاری نقش زنان در جامعه و تحولاتی است که این قشر می توانند در عرصه های مختلف ایجاد کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت:استان گیلان به عنوان قطب رسانه ای بانوان کشور می تواند پرچمدار برگزاری جشنواره ها و برنامه های زیادی در سطح کشور باشد.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه سومین سال برگزاری جشنواره ملی حریم رسالت در آبان ماه سال جاری خاطرنشان کرد:اختتامیه جشنواره ملی حریم رسالت ۳ ، ۱۷ آبان ماه سال جاری مصادف با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار که این بانوی بزرگوار اسلام پیام رسان و تبیین کننده واقعه عاشورا بوده اند ، برگزار می شود.

پارسا یادآور شد:بانوان خبرنگار می توانند آثاری را که در بازه زمانی ۳۰ آبان ۱۴۰۲ الی ۳۰ آبان ۱۴۰۳ در خبرگزاری ها ، پایگاه های خبری و نشریات مکتوب تولید و منتشر شده است تا ۳۰ شهریورماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره به نشانی harimeresalat. com ارسال کنند و هر خبرنگار امکان ارسال ۵ اثر در هر قالبی را به دبیرخانه جشنواره دارد.

وی در خصوص محورهای برگزاری جشنواره ملی حریم رسالت ۳ تصریح کرد:زن روحیه خودباوری ، جهش تولید ، مردمی سازی ایران قوی ، زن عفیف نجیب و متدیّن ایرانی و هویت زن مسلمان ، روایت زنان موفق و الگوی سوم زن مسلمان ، زن جامعه ساز نقش آفرینی در تمدن نوین اسلامی و زمینه ساز ظهور ، زن محور خانواده فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی اسلامی ، نقش زنان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از محورهای برگزاری این جشنواره است.

پارسا یادآور شد:هفتمین محور ویژه امسال جشنواره ملی حریم رسالت ۳ تحت عنوان مقاومت ، شجاعت و ایستادگی زنان در جبهه مقاومت است و کلیپ و گزارش ویدئویی، موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مستند، عکس، گزارش تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، مصاحبه و تیتر از قالب های جشنواره ملی حریم رسالت ۳ می باشد .

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان عنوان کرد:پوسترهای سومین جشنواره حریم رسالت به ۴ زبان روسی ، ترکی ، عربی و فارسی چاپ شده است و برگزاری این جشنواره طی دوسال گذشته مورد رضایت همه شرکت کنندگان قرار گرفته است.

پارسا با اشاره به ارسال ۳۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره حریم رسالت طی سال گذشته خاطرنشان کرد:این امر نشان دهنده علاقه و رضایت بانوان در برگزاری جشنواره حریم رسالت است و از آنجایی که ابتکار و خلاقیت این جشنواره در استان گیلان بوده، امید است امسال نیز جشنواره ملی حریم رسالت ۳ به بهترین شکل ممکن برگزار شود و طی سال های آتی نیز گیلان میزبان برگزاری جشنواره باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *