کد خبر: 3145
تاریخ انتشار: 29/مهر/1397 - ساعت : ۱۶:۱۰گروه : اخبار / اخبار استان / فرهنگی اجتماعی
بازدید معاون رییس جمهور و استاندار گیلان از شرکت آبفای استان
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با همراهی استاندار گیلان از مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفای گیلان بازدید . بهگزارش خط قرمز ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور باهمراهی استاندار گیلان از مرکز ارتباطات مردمی 122 آبفای گیلان هدف از راه اندازی این مرکز را تشریح نمود. سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان در بازدید دکتر انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به همراه دکتر سالاری استاندار گیلان از مرکز ارتباطات مردمی 122 و میز خدمت آبفای گیلان، ارائه خدمات آسان و سریع بصورت 24 ساعته، کاهش ترافیک و آلودگی هوا، پیگیری ارائه خدمات به متقاضیان،کاهش ترددهای غیرضروری شهروندان به ادارات آب و فاضلاب در سطح استان و راه اندازی میزخدمت الکترونیکی در بستر نرم افزاری را از مهمترین اهداف راه اندازی این سامانه برشمرد. وی در ادامه افزود: شرکت آب و فاضلاب گیلان 22 خدمت قابل ارائه دارد که شهروندان می توانند با مراجعه به پورتال شرکت از این خدمات بهره مند گردند. به گزارش خط قرمز ، مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه شماره تماس 122 مرکز ارتباطات مردمی شرکت بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی است تصریح کرد: علاوه بر پذیرش اتفاقات و حوادث، 6 خدمت از 22 خدمت یاد شده از طریق سامانه 122 انجام می گردد. وی در ادامه گفت: تا پایان آبان ماه سالجاری ارائه 6 خدمت دیگر نیز از طریق این سامانه میسر خواهد شد. مدیرعامل آبفای گیلان راه اندازی و نصب اپلیکیشن موبایلی ارائه خدمت را از دیگر برنامه های شرکت آب و فاضلاب گیلان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: مردم شریف گیلان با نصب این اپلیکیشن و اتصال به پورتال شرکت علاوه بر بهره مندی از خدمات می توانند از آخرین اخبار این شرکت نیز مطلع گردند. مهندس حسینی در خصوص تسهیل صدور مجوزهای نصب انشعاب تصریح کرد: براساس هماهنگی های انجام شده با شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت درصدد آنیم که پروسه صدور مجوز حفاری و نصب انشعاب مشتریان را کوتاهتر نمائیم.
دیدگاهتان را بنویسید