کد خبر: 67899
تاریخ انتشار: 25/شهریور/1403 - ساعت : ۰۹:۰۸

اورژانس گیلان نمونه کشوری است

اورژانس گیلان نمونه کشوری است

رئیس مرکز اورژانس گیلان در این همایش گفت: این آیین به منظور تقدیر و تشکر از همکاران پرتلاش اورژانس استان برپا شده است.

جمشید محمدی افزود: امروز هدف ما تقدیر از تمام تیم فوریت‌های پزشکی است که از بهترین‌های عرصه سلامت هستند.
وی اضافه کرد: کل پرسنل اورژانس گیلان نمونه اند و امروز فقط تعدادی از منتخبین به نمایندگی از همه پرسنل اورژانس استان به صورت نمادین دعوت شده و تقدیر می‌شوند.
دکتر محمدی با بیان اینکه حدود ۳۰ سال در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و سایر سازمان ها خدمت رسانی کردم گفت: خدا را شاکرم که ۲۰ سال از آن را در حوزه امدادی فعالیت داشتم حوزه ای که ارایه خدمت در آن فوری، آنی و صادقانه به مردم بوده است.
وی ادامه داد: در بدترین شرایط که مردم با آسیب و گرفتاری مواجهند خدمت به این مردم باقیات و صالحات عمر ما محسوب می‌شود که بسیار ارزشمند است.

رئیس اورژانس گیلان تصریح کرد: اورژانس گیلان همیشه جزو بهترین ها بوده و این افتخاری بزرگ برای همه ما است زیرا اورژانس استان از سرمایه انسانی بسیار مقید، متعهد و دلسوز بهره‌مند است که توانسته حرف اول را در کشور و بخصوص در استان بزند.
محمدی اظهار داشت: اگر ما در عرصه خدمت‌رسانی سرافراز، محکم و آبرومند ظاهر شدیم بخاطر وجود پرسنل پرتوان و متعصب و غیرتمند است.

وی گفت: تمام پرسنل اورژانس استان با کمبود منابع و امکانات محدود همچنان با همان شدت و حدت تلاش می‌کنند و پرانگیزه به مردم استان و کشور خود خدمتی صادقانه ارایه می‌دهند که جای بسی قدردانی و سپاس دارد.
رئیس اورژانس گیلان در ادامه با بیان اینکه خدمات به موقع نیروهای اورژانس در حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم رشت و کمپ اعتیاد لنگرود نمونه کوچکی از تلاش‌ها و زحمات این تیم بوده که بواسطه آن نیز دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز توانست سربلند و در امان بماند.
وی یادآور شد: جابجایی و انتقال فوری بیش از ۱۲۰ بیمار در وضعیت حاد به سایر بیمارستان ها اقدامی شایسته و ارزشمند است که باید بعنوان یک درسنامه در اختیار نسل آینده قرار بگیرد.

دکتر محمدی در پایان تاکید کرد: هیچ خدمتی بهتر و بالاتر از دست گیری نیازمندان و خدمت خالصانه به مردم نیست و خوشبختانه پرسنل اورژانس همیشه در این راستا با این هدف پای کار بوده است.

در پایان از پرسنل نمونه اورژانس استان تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *