کد خبر: 26515
تاریخ انتشار: 8/آبان/1398 - ساعت : ۲۲:۳۳

امکان اخذ استعلام های بیمه ای و دریافت پاسخ سوالات از طریق بستر USSD به سرشماره #1420*4* فراهم گردید

امکان اخذ استعلام های بیمه ای و دریافت پاسخ سوالات از طریق بستر USSD به سرشماره #1420*4* فراهم گردید

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی از طریق بستر جدید USSD


به گزارش خط قرمز مهندس علی معیری اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات غیرحضوری این سازمان در پلت فرم های دولت الکترونیک بر بستر تلفن همراه، در حال حاضر خدمات غیرحضوری جدیدی از طریق بستر USSD به سرشماره #1420*4* برای تمامی مخاطبین سازمان تامین اجتماعی متشکل از بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان، قابل بهره برداری است.
وی افزود: سایر سرشماره های USSD به غیر از سرشماره #1420*4* جهت ارائه خدمات غیرحضوری، مورد تائید این سازمان نمی باشد.
معیری گفت: همچنین به منظور افزایش ضریب امنیتی اطلاعات، مخاطبین سازمان تامین اجتماعی می توانند جهت ارائه سرویس های خدماتی، تنها از طریق شماره تلفن همراه ثبت نام شده در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان، خدمات ارائه شده در بستر  USSDرا دریافت نمایند.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: خدمات غیر حضوری جدید این سازمان از طریق بستر USSD به سرشماره #1420*4* شامل؛ استعلام (آخرین سابقه، استحقاق درمان، رابطه بیمه ای، بدهی کارفرمایان)، خدمات (نمونه فرم ها، دریافت اپلیکیشن)، نوبت دهی شعب و کارگزاریها (نوبت دهی برخط شعب سازمان)، قوانین (آئین نامه های بیمه ای و درمانی، بخشنامه ها، قوانین و مقررات)، پرسش و پاسخ و معرفی سازمان تامین اجتماعی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *