کد خبر: 15194
تاریخ انتشار: 16/فروردین/1398 - ساعت : ۱۵:۵۲گروه : اخبار / اخبار استان / سیاسی / فرهنگی اجتماعی
افزايش 429 درصدي تماس كاربران با سامانه 141 اطلاع رسانی سازمان راهداری کشور در ايام تعطيلات نوروزي
از ابتداي طرح سفرهاي نوروزي 25 اسفند 97 تا 14 فروردين 98، بيش از 9 ميليون و 12 هزار و 362 تماس با سامانه 141 از سوي هموطنان و كاربران جادهاي ثبت شده و خدمات و اطلاعات مورد نياز از سوي كاركنان و اپراتورهاي مركز مديريت راههاي كشور ارايه شده است. كل پيامك ارسال شده با سامانه 1000141 به هموطنان بيش از 460 هزار و 903 پيامك بوده است كه نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزي سال گذشته 116.6 درصد افزايش نشان ميدهد.
به گزارش خط قرمز – علي اكبر آشوري مدير مركز مديريت راههاي كشور با بيان اين مطلب اظهار داشت:
اين آمار نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزي سال گذشته بيش از 429.5 درصد افزايش نشان ميدهد كه اين امر به دليل افزايش ظرفيت زيرساختي دريافت تماس هاي 141 از سراسر كشور همچنين اطلاع رساني و شناخته شدن بيشتر سامانه 141 در نزد كاربران جاده اي مي باشد.
وي افزود:
كل تماسهاي تلفني بخش پاسخگويي 141 از ابتداي طرح نوروزي 25 اسفند تا 14 فروردين سال جاري بيش از 157 هزار و 446 مورد بوده است كه نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزي سال گذشته 19.4 درصد افزايش نشان ميدهد.
آشوري در خصوص سهم سامانههاي اطلاعرساني اينترنتي 141 در مدت مذكور بيان كرد:
يش از يك ميليون و 81 هزار و 317 بازديد كاربران از سايت www.141.ir (كه نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزي سال گذشته 109 درصد افزايش نشان ميدهد)، تعداد 788 هزار و 977 درخواست كاربران در اپليكيشن همراه 141 (كه نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزي سال گذشته 81.6 درصد افزايش نشان ميدهد) ثبت شده است.
وي همچنين افزود:
وي از رانندگان و مسافران جادهاي درخواست كرد تا براي سفري ايمن و با آرامش خاطر قبل از سفر حتماً از وضعيت راه هاي كشور از طريق سامانههاي جامع 141 مطلع شوند.
گفتني است، در راستاي توجه به حقوق شهروندي و دسترسي آزاد هموطنان به اطلاعات جادهاي، در سامانه جامع اطلاعرساني 141 اطلاعات مربوط به تصاوير لحظهاي از وضعيت ترافيكي راههاي كشور و ساير اطلاعات مورد نياز مسافران ارايه شده است.
دیدگاهتان را بنویسید