کد خبر: 8093
تاریخ انتشار: 4/دی/1397 - ساعت : ۱۶:۴۵

افتتاحه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی دستاوردهای ،پژوهش، فناوری و فن بازار برگزار شد

افتتاحه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی دستاوردهای ،پژوهش، فناوری و فن بازار برگزار شد

افتتاحه نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای ،پژوهش، فناوری و فن بازار
به گزارش خط قرمز آیین گشایش نوزدهمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار صبح روز سوم دی ماه با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و سورنا ستاری معاون علمی رییس جمهور در نمایشگاه بین المللی برگزار شد.

نمایشگاه هفته پژوهش امسال برای اولین بار با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همزمان با ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، با شعار پژوهش هدفمند ، فناوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی برگزار شد.

راهبرد اساسی این نمایشگاه در دو حوزه عرضه فناوری و تقاضای فناوری و بر پایه توسعه اکوسیستم نوآوری تعریف شده از این رو عرضه فناوری ها در دوسالن ۵ و ۶ و همچنین فتقاضای فناوری ها در دو سال ۶ و۷ برپاشد.

حضور نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش ، فناوری و فن بازار
به گزارش خط قرمز – در اولین روز برپایی نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان گیلان از نمایشگاه بازدید نموده و از نزدیک با دستاوردهای فناورانه ارائه شده در نمایشگاه دیدن نمودند.

در آغاز نمایشگاه نوزدهم آقایان دلخوش نماینده مردم شریف صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، خسته بند نماینده مردم شریف بندرانزلی و جمالی نماینده مردم شریف رودبار از غرفه پارک علم و فناوری گیلان بازدید و با مدیران شرکت های فناور حاضر گفتگو کردند.

ایشان در این بازدیدها و با همراهی دکتر باستی رییس پارک علم و فناوری گیلان از غرفه فناوری های منتخب نمایشگاه و دستاوردهای رونمایی، بازدید نمودند.

 

 

 

 

 

 

 

حضور دو استارتاپ گیلانی در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

به گزارش خط قرمز – در راستای حمایت از توسعه اکوسیستم استارتاپی گیلان و با حمایت پارک علم و فناوری گیلان دو استارتاپ گیلانی در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ایران حضور یافتند و چگونگی ارائه محصول و خدمات خود را برای بازدید کنندگان توضیح دادند.

دکتر کلابز استارتاپی هست که در زمینه ارائه سرویس های وفاداری مشتریان شامل نرم افزار و دستگاههای پوز مشتریان، زیرساخت کارتهای اعتباری سازمانی و تولید و صدور انواع کارت های هواداری و وفاداری به کسب و کارهای سنتی ایفای نقش می نماید.

استارتاپ گیلانی که دیگری که در این نمایشگاه حضور یافت اپلیکیشن تی رافا به عنوان اولین اپلیکیشن حضور و غیاب مبتنی بر موقعیت مکانی در ایران می باشد که از خصوصیات قابل توجه ای برای ارائه سرویس به انواع سازمانها، ادارات، شرکتها و .. برخوردار می باشد.

در کنار این نمایشگاه رویداد فرصت ها و چالش های کارآفرینی در ایران نیز برگزار می شود که شامل چندین سخنرانی علمی و پنل تخصصی می باشد.

همچنین رویداد سه روزه ارائه طرح های برگزیده به سرمایه گذاران جهت جلب نظر و جذب سرمایه نیز از امکانات دیگر این نمایشگاه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *