کد خبر: 58254
تاریخ انتشار: 7/دی/1401 - ساعت : ۱۰:۴۸

اطلاعیه ؛اقدامات بهبود محیط کسب و کار استان گیلان

اطلاعیه ؛اقدامات بهبود محیط کسب و کار استان گیلان

اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان گیلان در اطلاعیه ای اعلام کرد که این نهاد وزارتی در نظر دارد نسبت به رفع مشکلات و چالش‌های قانونیِ که در روند صدور کلیه مجوزهای حوزه کسب و کار وجود دارد ، اقداماتی صورت دهد . متن اطلاعیه به شرح ذیل است :

بسمه تعالی
“اطلاعیه مهم”

اقدامات بهبود محیط کسب و کار استان گیلان

اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان گیلان به عنوان بازوی اجرایی هیأت مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار کشور، در نظر دارد نسبت به رفع مشکلات و چالش‌های قانونیِ که در روند صدور کلیه مجوزهای حوزه کسب و کار به ویژه حوزه‌های کارکردی وزارت امور اقتصادی و دارایی از جمله (بانک، بیمه، بورس، گمرک، مالیات، خصوصی‌سازی و …) خلل ایجاد می‌نماید؛ با هدف اصلاح، بهبود، تسهیل و تسریع در فرآیندها؛ اقدام قانونی به عمل آورد.

در این راستا، مقرر است این مشکلات با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های ذیربط بخش خصوصی استان، شناسایی و راهکارهای اجرایی و عملیاتی ارائه گردد.

«فعالان کسب و کار و تشکل‌های ذیربط می‌توانند نسبت به طرح مشکلات مرتبط با مقررات زاید و مخل و ارائه راهکارهای قانونی از طریق سایت اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان گیلان به آدرس gi.mefa.ir  و یا Qr code   ذیل اقدام نمایند. »

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *