کد خبر: 54047
تاریخ انتشار: 5/اردیبهشت/1401 - ساعت : ۱۴:۳۶

اتمام احداث پروژه خط 63 کیلوولت دومداره کابلی تغذیه کننده پست جنوب رشت

اتمام احداث پروژه خط 63 کیلوولت دومداره کابلی تغذیه کننده پست جنوب رشت


مجری طرح خطوط شرکت برق منطقه ای گیلان از اتمام احداث پروژه خط 63 کیلوولت دومداره کابلی تغذیه کننده پست جنوب رشت خبرداد.


پروژه خط 63 کیلوولت کابلی تغذیه کننده پست 20/63 کیلوولت جنوب رشت به پایان رسید و این خط هم اکنون برقدار است.

“محبت بیژن” با اعلام این مطلب گفت: پروژه خط 63 کیلوولت کابلی تغذیه کننده پست 20/63 کیلوولت جنوب رشت با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تامین برق مطمئن و پایدار مشترکین شهر رشت و با اعتباری بالغ بر 164 میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسید. پس از تأمین تجهیزات مورد نیاز، عملیات اجرایی احداث پروژه خط تغذیه کننده پست جنوب رشت از آبان ماه سال 1400 آغاز و علیرغم کلیه محدودیت های اجرایی از قبیل شرایط جوی نامناسب، تردد بسیار زیاد در مسیر اجرای طرح و …، در سایه تدابیر اتخاذ شده و با حمایت کلیه ارگان های ذیربط و متنانت و صبوری مثال زدنی شهروندان شریف شهر رشت، در اسفند 1400 به اتمام رسید و برقدار گردید.
وی افزود: این پروژه به طول 3900 متر به صورت ورود و خروج خط هوایی موجود از مجاورت مسکن مهر رشت تا پست 20/63 کیلوولت جنوب رشت اجرا شد و به پایان رسید، این خط هم اکنون برقدار و در حال بهره برداری می باشد.

پیمانکار اجرایی این پروژه شرکت فرانیرو بوده و تجهیزات این پروژه نیز توسط شرکت بومی سیمکو تولید و تأمین گردیده است. خدمات مهندسی راحی و نظارت بر اجرای پروژه نیز توسط شرکت مهندسین مشاور قدس نیرو ارائه گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *