کد خبر: 36063
تاریخ انتشار: 23/تیر/1399 - ساعت : ۱۷:۱۳

آیین افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان اداره بهزیستی شهرستان فومن

آیین افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان اداره بهزیستی شهرستان فومن


به مناسبت چهلمین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی و مقارت با هفته بهزیستی، رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان فومن با محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان ملاقات کردند.


فرماندار شهرستان ضمن تبریک هفته بهزیستی به ریاست و کارکنان ساعی این سازمان، تامین نیازمندی های مددجویان بهزیستی را از وظایف اصلی این سازمان دانست و افزود: مهم ترین برنامه بهزیستی، بحث آموزش و ارتقای سطح آگاهی خانواده ها درخصوص آسیب های اجتماعی است.
وی با اشاره به مسئولیت این سازمان در تحت پوشش قرار دادن خانواده های آسیب دیده و دارای افراد ناتوانی جسمی، اظهار امیدواری کرد با کاهش هرچه بیشتر آسیب های اجتماعی، جامعه ای سالم و شاداب داشته باشیم.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان فومن در این جلسه با بیان این که به خدمات رسانی و انجام امور مددجویان این سازمان افتخار می کنیم، از تلاش این سازمان به منظور احداث واحدهای مسکونی برای مددجویان خود خبر داد و افزود: ۳۳ مورد از این ابنیه مسکونی، به صورت خودمالکی در حال ساخت هستند که ۷ مورد از آن ها به افراد کم توان جسمی تعلق دارد‌.
وی در ادامه اظهار کرد: به دلیل محدودیت منابع تخصیص یافته به این پروژه، حضور خیرین و نقش موثر آن ها، بخش اعظم اجرای پروژه را محقق کرده اس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *