کد خبر: 41911
تاریخ انتشار: 8/دی/1399 - ساعت : ۰۸:۴۵گروه : اخبار / اخبار استان / فرهنگی اجتماعی
آموزش در طرح 30/70 تامین اجتماعی یک رکن و بمنزله تکلیفی اجتماعی حرفه ای در قبال مخاطبان است .
با ابلاغ شیوه نامه های عملیاتی برای روانسازی امور کاربران سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی ، بر آموزش مخاطبان با سعه صدر تاکید گردید . علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در نشست رابطین طرح تحول دیجیتالی این سازمان در سطح شعب شهرستان رشت با بیان اینکه امروز اولویت کار ما اجرای مناسب طرح 30/70 و فراهم نمودن بسترروانی و توسعه فرهنگ استفاده از آن است افزود : در این راستا آموزش به مخاطبان و یادگیری بیشتر برای کارشناسان یک اصل تبقی شده و تکلیفی اجتماعی حرفه ای برای ما قلمداد می گردد که باید با شکیبایی و سعه صدر انجام پذیرد . وی با اشاره به اینکه مقاومت در برابر تغییرات از ویژگی های متداول در انسانهاست که باید با ترغیب و متقاعد سازی و اقناع بیمه شدگان و کارفرمایان در این مسیر گام برداریم . مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه نتیجه گرائی باید بعنوان یک نگرش عمومی در جامعه حاکم گردد اظهار داشت : بدون شک پس از سپری شدن ماههای اولیه و آگاهی بخشی به مخاطبین و آشنایی آنها با مزایای استفاده غیرحضوری از خدمات ، نتایج آن بصورت مشترک نصیب کارکنان و شرکای اجتماعی خواهد شد . وی با بیان اینکه غیرحضوری شدن خدمات سبب کاهش هزینه ها برای بیمه شدگان و کارفرمایان شده و با رضایتمندی عمومی در بلندمدت همراه خواهد بود اذعان داشت : حرکت سازمان به سمت الکترونیکی شدن و استفاده از فناوری های نوین از سالها پیش آغاز گردیده و اجتناب ناپذیر بوده است و اتخاذ تدابیر ویژه بمنظور مقابله با بحران شیوع کرونا تنها سرفت بخشیدن به این مهم را بیشتر نمود . علی حسین نژاد ، روسای شعب و همکاران رابط در طرح را بمنزله پیشقراولان این طرح در صف اجرایی برای شکل گیری در نزد جامعه هدف دانسته و بر ارائه راهنمایی ها و آموزش های لازم به بیمه شدگان و کارفرمایان بعنوان کاربران تاکید نمود .
برچسب ها : تامین اجتماعی گیلان طرح 3070
دیدگاهتان را بنویسید