کد خبر: 40811
تاریخ انتشار: 10/آذر/1399 - ساعت : ۱۰:۰۵گروه : اخبار / اخبار استان / اقتصادی
آرش مال ؛ گامی نو در کارآفرینی ،اشتغالزایی و توسعه فرهنگی و گردشگری گیلان
تکیه بر اقتصاد مردم بنیاد ،کاهش وابستگی به ذخایر زیرزمینی وحمایت از تولید ملی جزو مولفه های اصلی اقتصاد مقاومتی است که در دوران تحریم، صنعت گردشگری را جذب کرده است. به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، امین و آرش تقی پور پیش از پایان دهه چهارم زندگی خود موفق شدند تا با شناسائی فرصت های متنوع در زمینه گردشگری و با استفاده از ظرفیت های طبیعی و منابع انسانی کارآمد و بکارگیری مدیریت جهادی طی بیش از 14 سال فعالیت اقتصادی در زمینه رونق و توسعه صنعت گردشگری در منطقه زیباکنار ساخت و ساز در اراضی مسکونی در منطقه زیباکنار را به پایان رسانده و برای بیش از 700 نفر بطور مستقیم و 2000 نفر بطور غیر مستقیم ایجاد اشتغال نموده و گردشگران زیادی را از اقصی نقاط کشور با هدف سرمایه گذاری به منطقه زیباکنار جذب کنند. دست پیدا کردن به این مهم باعث شد تا برادران تقی پور سه سال متوالی موفق به کسب جایزه کارآفرین برتر ملی و جوانترین کارآفرین اشتغالزای کشور شوند تکیه بر اقتصاد مردم بنیاد ، کاهش وابستگی به ذخایر زیرزمینی وحمایت از تولید ملی جزو مولفه های اصلی اقتصاد مقاومتی است که در دوران تحریم، صنعت گردشگری را جذب کرده است. یکی از پتانسیل های بزرگ منطقه زیبا کنار،جایی که شهرک های گردشگری آرش در آن قرار دارد، پتانسیل بالا برای توسعه گردشگری روستائیست.
در سالهای گذشته بدنبال افزایش قیمت تمام شده مسکن و و کاهش قدرت خرید بخش زیادی از مردم بواسطه رکود و تورم و از طرفی کاهش عرضه ی مسکن از سوی دولت و بخش خصوصی ،تقاضای واقعی مسکن با کاهش مواجه شد .این در حالی بود که نیاز به مسکن همواره رو به سیری صعودی داشت.
1 -تقسیم بهای کل ویلا بین چند نفر تا سقف 12 نفر
2 -فرصت سرمایه گذاری در منطقه گردشگری زیبا کنار
۳ -ارزش افزوده بالا نسبت به بازارهای موازی
4 -تحویل ویلای مبله
5 -اقساط بلند مدت بدون بهره
6 -جدول زمانی کاملا مشخص و مجزا
7 -مدیریت اقتصادی سفرهای شخصی
8 -نزدیکی ویلا ها به جاذبه های طبیعی و گردشگری بی نظیر استان گیلان و منطقه آزاد انزلی
۹ -قابلیت سرمایه گذاری خانوادگی
10 -تسهیل خدمات و نگه داری واحد ویلای خریداری شده از طریق شرکت انبوه سازان
11 -سند معتبر
12 -امکان انتخاب سهم از سبد متنوع محصولات آرش
۱- بازارسازی در حوزه گردشگری از طریق بکار گیری ظرفیت های بلااستفاده
۲- رونق تولید و عرضه ی مسکن همزمان با رکود عمیق بازار مسکن بدنبال شیوع ویروس کرونا در کشور
۳- ایجاد اشتغال گسترده در بخش خدمات از طریق افزایش پوشش مدت زمان اقامت در فصول پائیز و زمستان
۴- جذب نقدینگی سرگردان و هدایت آن به سمت حوزه گردشگری
۵- رونق اقتصاد گردشگری در منطقه و استان و ترویج گفتمان (مالکیت متناوب)
۶- پوشش بیش از ۱۲۰ مالک در ۱۴ واحد ویلایی از استان های البرز – تهران – قزوین – اصفهان – زنجان – شیراز – گیلان – خراسان – کرمانشاه – لرستان – آذربایجان – قم – مازندران – یزد
برچسب ها : آرش مال امین و آرش تقی پور خط قرمز خبر گیلان
دیدگاهتان را بنویسید