کد خبر: 64356
تاریخ انتشار: 16/بهمن/1402 - ساعت : ۲۱:۵۷گروه : اخبار استان / اقتصادی
پرداخت غیرحضوری خسارت در حوزه درمان و اتومبیل از اقدامات ارزنده بیمه ایران است
بمناسبت هشتاد و هشتمین سالگرد تاسیس بیمه ایران و در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ساختمان مرکزی بیمه ایران شعبه صومعهسرا با حضور مدیرعامل بیمه ایران و دیگر مدعوین افتتاح شد. شعبه بیمه ایران در صومعه سرا تنها شعبه بیمه ایران در غرب گیلان است در مراسم افتتاحیه که با حضور شریفی مدیر عامل بیمه ایران و هیأت همراه، فلکیان مدیر عامل شرکت بیمه ایران در استان گیلان، فرماندار شهرستان صومعهسرا، امام جمعه، رئیس دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی و نمایندگان دفاتر بیمه ایران حضور داشتند، ساختمان شعبه صومعهسرا به شکل رسمی به بهره برداری رسید. انتخابات وظیفه اجتماعی و مدنی است فرماندارصومعهسرا نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر وخیر مقدم به حاضرين گفت: چنین خدماتی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است. روزانه در سراسر کشور بیش از ۱۱۰میلیارد تومان خسارت پرداخت می کنیم شریفی، مدیر عامل بیمه ایران نیز در این مراسم طی گفتگوئی اختصاصی به خبرنگار ما گفت: یکی از برنامه های روزانه این شرکت سفر های استانی و ارتباط با همکاران این شرکت در سراسر ایران و تصمیمات لازم شعب تابعه برای بهحداقل رساندن مشکلات مردم در حوزه بیمه می باشد. وی در خاتمه خبرنگاران را قشرگمنامفرهنگی خواند و افزود: اینقشرزحمتکش نقش بسزایی در گشترش فرهنگ بیمه ای می توانند ایفا نمایند وخدمت به موقع بهمردم در شرکت بیمه ایران آرامش و امنیت خاطر مردم را فراهم نمودهاست.
در این مراسم ابتدا فلکیان، مدیر عامل شرکت بیمه ایران در استان گیلان ضمن خیرمقدم به حاضرين و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: شرکت سهامی بیمه استان گیلان جزو ۱۰ استان برتر کشوری به لحاظ حق بیمه تولیدی و جزو ۹ استان برتر کشوری از نظر پرداخت خسارت بیمه ای است.
وی افزود:جامعه آماری حدود ۶۰۰ هزار نفری از ۲/۵ میلیون جمعیت استان گیلان از خدمات ارزنده بیمه ایران بهره مند می شوند و علی رغم بیش از ۲۴شرکت بیمه در استان گیلان بیمه ایران به عنوان تنها شرکت بیمه ای مورد امین مردم می باشد.
فلکیان اضافه کرد.: بیمه ایران روزانه بیش از ۲/۵ میلیارد تومان خسارت بیمه ای پرداخت می کند و در بحث بیمه اتومبیل هم ۵۰درصد جمعیت استان گیلان از خدمات شرکت بیمه ایران استفاده می کنند و این نیز یکی دیگر از خدمات ارزنده این شرکت بیمه ای در استان گیلان می باشد که خوشبختانه در تمام واحدهای خسارتی و شعب پرداخت طبق تکلیفی که بر عهده این شرکت می باشد روند پرداخت خسارت ها بیش از ۱۵روز کاری طول نمی کشد و در بحث بیمه بدنه هم کمتر از ۴۸ ساعت ارائه خدمت داریم.
مدیر عامل شرکت بیمه ایران در استان گیلان در خصوص ساختمان بیمهشعبه صومعهسرا اظهار داشت: این شعبه تنها شعبه مرکزی در غرب گیلان است کهبه شهرستان های همجوار مانند ماسال، تولمات، شاندرمن و حتی فومن را نیز خدمات دهی می نماید و در زمینی به مساحت ۱۰۵۰متر مربع با زیر بنای ۵۰۰متر مربع در۳طبقه و با کیفیت ساخت بالا با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان مورد بهرهبرداری قرار می گیرد.
فلکیان همچنین افزود:۸ نفر پرسنل طبق گزینش سازمانی و۲۰نمایندگی در این شعبه خدمات ارزندهای در شأن و شخصیت مردم بهصورت روزانه ارائه خواهند داد.
وی افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند و هرچه خدمات رسانی ما مسؤولین به مردم بیشتر باشد، دلگرمی آنان به نظام بیشتر خواهد شد.
جوشن شرکت در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن را از مهمترین وظایف اجتماعی و مدنی عنوان کرد و اظهارداشت: با شرکت در این دو رویداد دشمنان انقلاب اسلامی را نا امید خواهیم کرد.
مدیر عامل شرکت بیمه ایران با بیان اینکه بیمه ایران تنها شرکت بیمه ای دولتی است، گفت: این شرکت در ۱۰ ماهه اخیر بیش از ۵۵هزارمیلیارد تومان حق بیمه دریافت کرده و حدود ۳۳میلیارد تومان نیز خسارت پرداخت کرده است.
شریفی خاطرنشان کرد: روزانه در سراسر کشور بیش از ۱۱۰میلیارد تومان خسارت پرداخت می کنیم که سهم استان گیلان بیش از ۲/۵ میلیارد تومان است که این عدد قابل توجه می باشد واین نیز آرامش و امنیت بیمه شدگان را فراهم می کند وکمک بزرگی هم بهدولت صورت میگیرد.
شریفی با بیان اینکه طبق دستورات مقام معظم رهبری، دولتی ها با بخش خصوصی رقابت نکنند، افزود: ۹۰ درصد فروش ما از طریق بخش خصوصی توسط نمایندگان بیمه ایران صورتمی گیرد.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران همچنین گفت: ۱۴ هزار نمایندگی در سراسر ایران وجود دارند که استان گیلان ۵۸۷ نمایندگی را به خود اختصاص داده کهخدمات باکیفیتی به مردم ارائه میدهند.
شریفی افتتاح ساختمان بیمه ایران شعبه صومعهسرا را تنها شعبه غرب گیلان و از خدمات ارزنده مسؤولین کشوری، استانی وشهرستانی دانست و افزود: از دیگر اقدامات ارزنده این شرکت در دو سال اخیر پرداخت خسارت با کیفیت و غیر حضوری و با برنامه اپلیکیشن هم درحوزه اتومبیل وهم درحوزه درمان است.
دیدگاهتان را بنویسید