کد خبر: 4225
تاریخ انتشار: 13/آبان/1397 - ساعت : ۱۵:۴۳

پاسخگویی به بیش از ۲۸۰۰ مراجعه کننده در میز خدمت اداره کل تامین اجتماعی گیلان

پاسخگویی به بیش از ۲۸۰۰ مراجعه کننده در میز خدمت اداره کل تامین اجتماعی گیلان

درتابستان سالجاری تعداد ٢٨٤٠ نفر از خدمات مشاوره وپاسخگوئی در میز خدمت اداره کل تامین اجتماعی گیلان بهره مند شدند
به گزارش خط قرمز ، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته توسط معاونین و کارشناسان استان ، فضای ارائه خدمات درمیز خدمت را بستری مطلوب برای اسجاد رضایتمندی مخاطبان برشمرده و افزود : ایجاد فرصت مناسب وبهبود بخشیدن امور از دستاوردهای داخلی این اقدام بمنظور تقویت حوزه کارشناسی بوده است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه از نیمه دوم تیرماه سالجاری تا پایان شهریورماه تعداد ٢٨٤٠ مراجعه کننده در میز خدمت اداره کل پاسخگوئی گردیده اند اظهار داشت : درمدت مذکور که برابر با ٦١ روز کاری بوده است بطور متوسط ٤٧ نفر توسط نیروهای مستقر دراین حوزه پاسخگوئی گردیده اند .

ایشان بالاترین میزان مراجعات روزانه دراین بخش را ٧٠ نفر ذکر نموده واذعان داشت : کاهش مستمرمراجعات درماههای اخیربیانگرمسیر درست و هدایت شده بمنظور تسریع و رسیدگی به امور مخاطبان میباشد .

خاطرنشان میسازد علاوه براداره کل استان ، شعب سه گانه رشت ، بندرانزلی ، لاهیجان و لنگرود نیز دارای میز خدمت مستقل بوده و درسایر واحدهای تابعه تامین اجتماعی گیلان ، اداره امور در قالب خدمات نوین صورت میگیرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *