کد خبر: 68525
تاریخ انتشار: 10/آبان/1403 - ساعت : ۲۱:۲۵گروه : بهداشت و درمان / فرهنگی اجتماعی
هوشمندسازی خدمات در بخشهای مختلف تأمین اجتماعی قوت میگیرد
مصطفی سالاری، سرپرست سازمان تأمین که در نخستین سفر استانی خود در دوره جدید مدیریتی به استان گیلان سفر کرده است، با همکاران ادارهکل تأمین اجتماعی و مدیریت درمان این استان دیدار کرد و با تقدیر از تلاشهای تمامی کارکنان سازمان بر ضرورت توسعه و تکمیل خدمات غیرحضوری تأکید کرد و گفت: غیرحضوری کردن خدمات در تأمین اجتماعی منجر به رضایتمندی عمومی میشود و از این جهت اولویت مهم سازمان تأمین اجتماعی در ادامه مسیر است و انشالله هوشمندسازی خدمات در بخشهای مختلف سازمان قوت میگیرد. پدافند غیرعامل بسترمناسب توسعه پایدار کشوراست. به گزارش خط گیلان ، به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، سالاری در جریان این دیدار با تأکید بر اهمیت کنترل مصارف در بخش درمان گفت: تلاش میکنیم مدیریت مصارف در بخش درمان به نحوی پیش برود که فرآیند خرید خدمت در بخش درمان مستقیم سازمان نیز اجرایی شود. سرپرست سازمان تامین اجتماعی همچنین با قدردانی از زحمات و تلاشهای همکاران این سازمان در جهت افزایش کیفیت خدمات، اظهار داشت: توفیقات سازمان تأمین اجتماعی مرهون همدلی، زحمات و تلاشهای شبانهروزی همکاران ما در این خانواده بزرگ است و انتظار داریم این تعامل، همدلی و پشتکار استمرار داشته باشد. براساس این گزارش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ابتدای این سفر با حضور در یادمان شهدای ادارهکل تأمین اجتماعی گیلان، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
دیدگاهتان را بنویسید