کد خبر: 6585
تاریخ انتشار: 15/آذر/1397 - ساعت : ۱۳:۳۰گروه : اخبار / اخبار استان / فرهنگی اجتماعی
معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی: رضایت مندی ساکنین ، گردشگران و فعالان اقتصادی منطقه از مهمترین دستاوردهای این سازمان در سالهای اخیر است
به گزارش خط قرمز – مجید فاتحی معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان در خصوص عملکرد این سازمان در حوزه های گردشگری و عمران روستایی با بیان اینکه تحولات ایجاد شده و طرح های زیرساختی اجرا شده ظرف پنج سال گذشته در محدوده این منطقه تحول شگرفی به وجود آورده اظهار داشت: بهره برداری از بزرگترین مرکز تفریحات دریایی برای بانوان و آقایان، ساخت بزرگترین اسکله تفریحی و گردشگری دریایی، احداث مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی منطقه، بهره برداری از مجموعه ورزش های ساحلی قایقران و ساخت مجموعه گردشگری- تفریحی آکواریوم توسط سرمایه گذار خارجی بخش خصوصی از جمله اقدامات این سازمان در راستای افزایش خدمات و تسهیلات به منظور جذب بیشتر گردشگران بوده است. وی با بیان اینکه بر اساس توسعه طرح های زیرساختی و اقدامات فوق میزان گردشگر ورودی به فاز تجارت و گردشگری منطقه از سال ۹۲ تا کنون به افزون بر ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار گردشگر بالغ شده، اضافه کرد: این اقدامات علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار، منجر به اشتغال حدود ۱۱ هزار نفر در پنج سال اخیر در سطح منطقه شده که با یک مقایسه ساده براساس قضاوت منصفانه می توان تفاوت تغییرات اشاره شده را در قیاس میان قبل و بعد از ۹۲ مشاهده کرد. معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص اظهارات اخیر نماینده محترم مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی ، گفت: باید براساس واقعیات صحبت کرد چراکه تمامی اقداماتی که ظرف ۵ سال گذشته در این منطقه شکل گرفته در جهت رفاه، آسایش، افزایش اشتغال و کاهش معضلات اجتماعی بوده است. به گزارش خط قرمز – مجید فاتحی که از مدیران بومی محدوده منطقه آزاد انزلی است اضافه کرد: انجام ۸۴ پروژه عمران روستایی که صرفاً در سال جاری در سطح ۲۹ روستای منطقه به اجرا درآمده اند نمونه ای از اقدامات این سازمان بوده و طرح هایی مانند ساخت مدرسه، مسجد، راه روستایی، سالن ورزشی ، ساخت مسکن مددجویان ، طرح های عمران و بهبود محیط روستایی موجبات رضایتمندی بیش از پیش مردم منطقه را فرآهم نموده و این در حالی است که علی رغم کاهش منابع درآمدی سازمان، با دستور اکید ریاست محترم سازمان، خللی در اجرای پروژه های خدماتی، عمران روستایی و اجتماعی مزبور ایجاد نشده است. وی با اشاره به بازدیدها، نامه نگاری ها و طومارهای تشکر ساکنین روستاهای منطقه خطاب به مدیران سازمان تصریح کرد: این اقدامات بیانگر لطف و عنایت مردم است، مردمی که به ما ثابت کرده اند قدرشناس خادمان خود بوده و خادمان واقعی خود را تشخیص می دهند و رضایت مندی ساکنین ، گردشگران و فعالان اقتصادی منطقه از مهمترین دستاوردهای این سازمان در سالهای اخیر است. معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی افزود: بدیهی است روستاها و همچنین محدوده شهر انزلی که در خارج از محدوده منطقه آزاد انزلی قرار دارند، این سازمان براساس قانون هیچگونه دخالتی در انجام امور ندارد و اگر نارضایتی وجود دارد به این سازمان برنمی گردد. فاتحی با بیان اینکه امروز به دلیل فعالیت و رشد و توسعه منطقه آزاد انزلی، تمامی حوزه ها رونق گرفته و فضای کسب و کار و معیشت مردم بهبود یافته، افزود: در نتیجه نمی توان با اظهار نظرهای خلاف اخلاق واقعیت را وارونه جلوه داد. وی با تصریح بر اینکه در شرایط حساس کشور منطقه آزاد انزلی موفق شده با رونق فضای کسب و کار زمینه اشتغال پایدار در راستای مسئولیت اجتماعی خود را پدید آورد گفت: این رشد و توسعه مدیون خرد جمعی و حمایت مسئولین استانی و کشوری و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است. خط قرمز خبر
برچسب ها : رضایتمندی گردشگری منطقه آزاد انزلی
دیدگاهتان را بنویسید