کد خبر: 10164
تاریخ انتشار: 2/بهمن/1397 - ساعت : ۱۶:۳۲

مدیردرمان گیلان: هرچقدر می توانیم برای رضایت پرسنل و بیمه شدگان تلاش مضاعف نماییم

مدیردرمان گیلان: هرچقدر می توانیم برای رضایت پرسنل و بیمه شدگان تلاش مضاعف نماییم

دکتر شهدی نژاد در جلسه کارگروه توسعه مدیریت درمان گیلان
هرچقدر می توانیم برای رضایت پرسنل و بیمه شدگان تلاش مضاعف نماییم.
درجلسه کارگروه توسعه مدیریت درمان گیلان که کلیه روسای مراکز درمانی و کارشناسان ارشد ستاد مدیریت درمان حضور داشتند دکتر شهدی نژاد مدیردرمان استان از روسای مراکز درمانی خواست برای افزایش رضایت پرسنل و بیمه شدگان تلاش مضاعف نمایند.
به گزارش خط قرمز -دکتر شهدی نژاد یکی از الویت های مهم کاری مدیریت درمان گیلان را سلامت جسمی و روحی همکاران عنوان نمود و اظهار داشت افتخار ماست که مدیران با انضباط ، علمی و پرتلاش داریم.ایشان موفقیت های اخیر مدیریت درمان به ویژه در اجرای طرح های مهم کشوری مثل طرح نظام ارجاع داخلی ، حذف دفترچه در مراکز ملکی و طرف قرار داد و مکانیزه نمودن خدمات و.. مدیون زحمات روسای مراکز درمانی و پرسنل پرتلاش دانست و ابراز داشت که باید ضمن قدردانی از تلاش های همکاران همچنان در راستای ارتقاء خدمات درمانی بکوشیم و برای جلب رضایت بیمه شدگان تلاش نماییم.
شایان ذکر است که در این جلسه پیرامون تعمیم و گسترش سیستم مدیریت کیفیت ایزو در سطح کلیه مراکز درمانی تابعه ، گسترش نظام ارجاع و نوبت دهی و استفاده بهینه از منابع و رعایت انضباط مالی و صرفه جویی در هزینه ها بحث و تبادل نظر انجام گرفت. خط قرمز خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *