کد خبر: 7842
تاریخ انتشار: 1/دی/1397 - ساعت : ۱۹:۵۰

سامانه ارتباط بیمه ای راهکاری مناسب برای تسریع امور مردم

سامانه ارتباط بیمه ای راهکاری مناسب برای تسریع امور مردم

تمامی ادارات و بانکها میتوانند از امکانات سامانه ارتباط بیمه ای تامین اجتماعی در قالب تفاهم نامه برخوردار شوند .

به گزارش خط قرمز -، محمدعلی کریمی رئیس اداره نامنویسی و حسابهای انفرادی این مجموعه با اشاره به مطلب فوق افزود : ادارات و دستگاههای مختلفی از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران ، جهادکشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی تاکنون با انعقاد تفاهم نامه از این امکان بهره مند گردیده اند که ثمره آن جلوگیری از سرگردانی ارباب رجوع و ترددهای زائد و در نتیجه رضایتمندی بیشتر مخاطبان و تسریع در انجام امور میباشد .

کریمی دربخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : با تمهیدات اتخاذ شده در این سامانه ، ادارات قادر خواهند بود بدون مراجعه و سوق دادن ارباب رجوع به شعب تامین اجتماعی ، راساً و از طریق خطوط اینترنت استعلام ارتباط بیمه ای فرد مورد نظر را انجام دهند .

ایشان این بستر را فرصتی مغتنم برشمرده و اذعان داشت : حذف صدها مراجعه غیرضروری و انجام غیرحضوری این خدمت در محل ادارات متقاضی از جمله دستاوردهای این خدمت تامین اجتماعی برای سایر دستگاهها میباشد .

شایان ذکر است بانکها ، سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) ازدیگر اداراتی میباشند که استفاده از این سامانه برای آنها راهکاری مناسب و مطلوب در جلب رضایت مخاطبان خواهد بود . خط قرمز خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *