کد خبر: 68919
تاریخ انتشار: 10/آذر/1403 - ساعت : ۱۸:۵۴

دریافت خدمات درمانی باکیفیت و راحت تر حق مردم گیلان است

دریافت خدمات درمانی باکیفیت و راحت تر حق مردم گیلان است

پنجممین جلسه شورای اداری مدیریت درمان گیلان به منظور بررسی عملکرد سالجاری مراکز درمانی، مسائل و چالشهای موجود و راهکارهای مرتفع سازی جهت خدمت رسانی بهتر و باکیفیت به مردم و بیمه شدگان برگزار شد.

در این جلسه با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان، معاونین مدیریت، روسای مراکز وکارشناسان ستادی در سالن اجلاس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت برگزار شد.

دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان استان در این جلسه از زحمات و تلاشهای کلیه روسای مراکز و همکاران ستادی که درسه سال گذشته موجب اقدامات موثر و گام های اساسی در زمینه توسعه درمان استان قدر دانی کرد وافزود:نمونه ای از این اقدامات می توان به افتتاح بیمارستان شهید املاکی لنگرود، بازسازی درمانگاه منجیل، بازسازی درمانگاه فومن، افزایش تخت بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت از ۲۰۰ به ۲۳۲ تخت و… اشاره نمود.

دکتر ابراهیمی با اشاره به اینکه کارکنان مجموعه مدیریت درمان استان جهادگر هستند گفت: هدف این مجموعه ارائه خدمات درمانی بیشتر، بهتر و راحتتر به مردم و بیمه شدگان است و این حق مردم گیلان است.

در ادامه جلسه دکتر سیدمحمدحسن وکیل زاده معاون خدمات درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی با ارائه گزارش جامعی از عملکرد شش ماهه مراکز تابعه در حوزه نسخ دارویی و بررسی نقاط قوت و ضعف آنان، از مراکز درمانی که عملکرد مطلوب داشتند قدرانی نمود و افزود: از سایر مراکز انتظار می رود با تلاش بیشتر، مرتفع نمودن مسائل و راهکارهای عملیاتی، ضمن بهبود کیفیت، میزان خدمت رسانی به بیمه شدگان را افزایش دهند.

گفتنی است در این جلسه مسائل مربوط به پرداختی های پرسنل، نحوه جذب درآمدهای اختصاصی و بکارگیری نیروی انسانی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *