کد خبر: 16051
تاریخ انتشار: 25/فروردین/1398 - ساعت : ۱۵:۲۴گروه : اخبار / فرهنگی اجتماعی / یادداشت مخاطب
حواشی اکران «رحمان ۱۴۰۰» و سرانجام توقیف این فیلم سینمایی
منوچهر هادی فیلمسازی مؤثر و لااقل از منظر اقتصادی موفق در سالهای اخیر بوده است؛ فیلمسازی که با «من سالوادور نیستم» و «آینه بغل» در ردیف فاتحان گیشه سال سینمای ایران ظاهر شد و با «عاشقانه» توانست عنوان یکی از سریالهای موفق شبکه نمایش خانگی پس از درخشش «شهرزاد» را از آن خود کند و همزمان در قاب تلویزیون با «خداحافظ بچه» و این اواخر «دلدادگان» در کورس رقابت برای کسب عنوان پرمخاطبترین سریال تلویزیونی عرضاندام کرد. همه اینها یعنی منوچهر هادی برخلاف تصویری که امروز در برخی رسانهها تلاش میشود از او ارائه شود، نه فیلمسازی ناآشنا با قواعد و قوانین فرهنگی و هنری ایران است و نه مهمتر از آن فیلمسازی زیرزمینی و خارج از چرخه رسمی تولید و عرضه محصولات نمایشی در کشور محسوب میشود؛ هادی به معنای واقعی کلمه یکی از موردوثوقترین کارگردانها از سوی مدیران چه در تولید سینمایی و چه در عرصه سریالسازی تلویزیونی بوده است. کد خبر :(م.چ)اظهارات یکی از مدیران سینمایی درباره فاقد مجوز بودن پرفروشترین فیلم نوروز ۹۸ و درپی آن توقف اکران این فیلم، باردیگر سازوکار «نظارت» در سینمای ایران را با سوالات جدی مواجه کرده است.
«رحمان ۱۴۰۰» چطور فیلمی است؟
برچسب ها : اکران توقیف رحمان 1400 محمدرضا گلزار منوچهر هادی مهران مدیری
دیدگاهتان را بنویسید