کد خبر: 23186
تاریخ انتشار: 12/مرداد/1398 - ساعت : ۱۴:۵۸

استراتژی هاي قديمی فروش،نخ نما شده است

استراتژی هاي قديمی فروش،نخ نما شده است


روهام قليچی از برگزاري همايش مديران حرفه ای فروش در گیلان خبر داد و گفت: اين همايش با استقبال پرشور مديران و کارشناسان فروش کارخانجات در فروشگاه های بزرگ ، صنوف و دانشجويان برای افزايش سهم بازار گيلانی ها با بهره مندی از تکنیک‌های رفتار حرفه‌ای به نحو مطلوب برگزار شد.


رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان گيلان شناسایی فضای بازار با روش‌های نوین را گام اول در فروش حرفه‌ای دانست و اظهار داشت: یک مدیر حرفه ای فروش باید اصول و چارچوب فروش و بازار را مهندسی کند و این با شاخص های سنتی قدیمی میسر نمی شود استراتژی های قدیمی فروش در جذب مخاطبین نخ‌نما شده است .
هدف مرکز آموزش بازرگانی از برگزاری این همایش را سوق دادن مدیران و کارشناسان فروش در به کارگیری از ابزارها و استراتژی های نوین و حرفه ای عنوان و تشریح کرد: یادگیری مسائل فنی و تکنیک های اصولی فروش و نوآوری در متقاعدسازی جامعه هدف برای کلیه مدیران کارخانجات و صنوف و بازاریابان داخلی و خارجی یک ضرورت است که این مرکز در اجرای رسالت اجتماعی خود، به صورت زنجیره وار به آموزش آن با استفاده از اساتید برجسته و کارآزموده می‌پردازد.
رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان با بیان اینکه اگر کالا و خدمات خود را بصورتی عرضه کنیم که منجر به فروش نشود زباله تولید کرده ایم، گفت: برای جلوگیری از افزایش زباله باید از کهنه ماندن خارج شویم و همزمان با سلیقه بازار و متناسب با مخاطب،محصول و خدمات را ارائه و سرعت را نیز چاشنی کار کنیم تا با بقای نسبی ادامه مسیر مطلوبی داشته باشیم.
دکتر قلیچی با ابراز خرسندی از حضور بسيار پرشور مدیران و کارشناس فروش در همایش مذکور اظهار داشت: این استقبال نشانگر پتانسیل‌های انسانی ارزشمند و تعالی نگر در صنف و صنعت استان است و عزم این مرکز را در برگزاری سلسله وار آموزش‌ها راسخ تر از گذشته می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *