کد خبر: 3237
تاریخ انتشار: 30/مهر/1397 - ساعت : ۱۷:۱۱گروه : اخبار / اخبار استان / فرهنگی اجتماعی
اداره کل تامین اجتماعی نمونه ای خوب برای پاسخگویی در میز خدمت
دیدارمدیران تامین اجتماعی گیلان با مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری گیلان به گزارش خط قرمز ، بدنبال بازدید مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری گیلان از اداره کل تامین اجتماعی و میز خدمت مستقر در این مجموعه ، جمیل حق پرست مدیرکل استان به اتفاق دکتر محمد حسین شهدی نژاد مدیردرمان تامین اجتماعی گیلان با ایشان دیدار و طی نشستی به بحث و گفتگو پیرامون موضوعات کاری پرداختند . دراین نشست که در اولین روزهای انتصاب محمدی به این سمت برگزار گردید مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با ارائه برخی آمار جمعیت تحت پوشش و خدمات و تعهدات ارائه شده ، به تشریح اهم فعالیتها و دستاوردها در مسیر رضایتمندی بیشتر مخاطبان پرداخت . توسعه و گسترش دامنه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری ، استقرار میزخدمت در اداره کل و شعب استان ، سیستم نوبت دهی به مراجعین و… از مهمترین موضوعات مطروحه توسط حق پرست دراین نشست بود . محمدی مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری گیلان در این جلسه با اشاره به بازدید خود از میز خدمت اداره کل تامین اجتماعی ، چیدمان ، نحوه برخورد و پاسخگوئی و تدابیر اتخاذ شده بمنظور انجام این طرح را بسیار خوب ارزیابی نموده و آنرا نمونه ای ارزشمند در سطح ادارات برشمرد .خط قرمز خبر
برچسب ها : پاسخگویی تامین اجتماعی گیلان میز خدمت
دیدگاهتان را بنویسید